Corrector gezocht

Matthijs

New Member
Hello!

Weet iemand een goede corrector die onze cv's en sollicitatiebrieven eventjes wil doorlezen en waar nodig corrigeren? Ik had een offerte opgevraagd bij 'n tolk-vertaler in Nederland en die kwam uit op 150 euro. Nu wil ik niet de gierige Hollander uithangen, maar dat lijkt me toch een beetje te veel...

Groet, Matthijs

Dat moet je denk ik ook niet doen.
Ze hebben in Oz een heel andere manier om je resume op te stellen.
En er zijn daar ook bureaus die het ter plekke doen.
Hawk heeft dat pas nog laten doen, misschien kun je hem het een en ander erover vragen.

Mariette

[quote author=kallie link=topic=7042.msg89551#msg89551 date=1178879728]
Dat moet je denk ik ook niet doen.
Ze hebben in Oz een heel andere manier om je resume op te stellen.
En er zijn daar ook bureaus die het ter plekke doen.
Hawk heeft dat pas nog laten doen, misschien kun je hem het een en ander erover vragen.

Mariette
[/quote]

Hoi Mariette, de cv's zijn al in Australian style maar ik ben wat onzeker over de spelling en grammatica...

Ik wil ze wel even doorlezen, ik ben vrij kritisch :) en (als je dat van jezelf mag zeggen) behoorlijk goed in Engels

ik ken ook wel iemand die bezig is met de opleiding tolk/vertaler, ik kan vragen hoeveel hij rekent.

Ik wil ze ook wel even doorlezen.
Heeft voor mij ooit wel even geduurd voordat ik eindelijk mijn CV in Ozzie style had, maar spelling was nooit een probleem.

Stuur maar op!
Inacar

Wil ook wel helpen, als je nog hulp nodig hebt. We hebben een cursus hier gedaan re. Job Application in Australie (en Settlement en Orientation), omdat er nogal wat anders gaat (incl je Resume schrijven en het applyen voor een job, selection criteria schrijven etc). Als je dus wat tips wilt hebben hieromtrent, laat maar weten.
Leah

Back