Crème voor natuurlijke krullen

sproetje

Member
Ik heb even een vraag aan andere mensen met natuurlijke krullen ( of een permanent ).
Om te voorkomen dat mijn krullen in een bos uitgerafeld touw veranderen moet ik al jaren cremevoeding gebruiken nadat ik het gewassen heb. ( cremespoeling alleen is niet genoeg )
In Nederland gebruikte ik altijd het Kruidvat merk ( grote fles,goedkoop en helpt perfect ).
Ik heb nog geen merk kunnen vinden hier in Australie wat net zo goed is, en bovendien een normale maat fles voor ook een normale prijs.
Wie heeft er tips over leave in conditioner, en dan vooral een merk wat grotere flessen heeft.
Ik gebruik nu Pantene en heb Schwarzkopf geprobeerd, maar ivm mijn lange haar moet ik een grotere hoeveelheid gebruiken nadat ik mijn haar gewassen heb ( Ik heb echt wel meer nodig dan “ a 5 ct sized amount “ ! )  en dus zijn die flesjes zo leeg.
Ik kan het ook niet om de zoveel tijd laten oversturen uit Nederland, want het is daar kort geleden uit het assortiment gehaald.
Als blijkt dat ze hier gewoon geen grote flessen verkopen omdat maar weinig mensen het gebruiken dan zal ik meerdere flesjes tegelijk moeten inslaan voortaan, maar wie weet heeft iemand nog een tip over een merk wat ik niet eerder gezien heb.
Cheers  :smile:
 
Hoi

Geen idee wat voor een conditioner je kan gebruiken dus kan je hier niet helpen. 

Wellicht een alternatief:

Ik heb mijn dochters haar een tijdje gewassen met bicarb soda.  Dit maakte haar haar superzacht!  Wellicht kan je dat eens proberen, ben zelf heel benieuwd of dat zo werken bij krullen.  Het is maar een idee.

Sidonia
 
Of kijk eens bij Big W, daar hebben ze grote flessen van van alles en nog wat.

Erna
 
Lees hier eens, het ging over droog haar en conditioner voor
na het zwemmen, misschien heb je er wat aan.

http://britishexpats.com/forum/showthread.php?t=422638&highlight=conditioner

groetjes Miranda  :smile:
 
Ik volg een kappersopleiding in Nl en gebruik de leave-in conditioner van Corona (kappersgroothandel dus grote flessen) iedereen kan bij zo'n groothandel kopen. Het www adres is: www.anhairco.be suc6
 
Ik heb op de sites gekeken en daar wel wat informatie vanaf kunnen halen.
Erna, bij Big W had ik al gekeken en ze hebben inderdaad veel grote flessen, maar de meesten zijn dan gewone conditioner.
Bedankt voor jullie tips!
 
Back
Top