Creatieve wijk

Matthijs

New Member
Hallo allemaal,

Elke grote stad heeft wel zo'n buurt waar je meer creatievelingen dan elders vindt. Zo'n plek waar ontwerpbureautjes zitten, modeontwerpers hun atelier hebben, et cetera. Iemand enige idee of Adelaide zo'n buurt heeft? En zo ja... waar vind ik die?

:artist:
Matthijs

Ik weet dat er in om Kent Town/Norwood in Adelaide een hoop advertising agencies/graphic designers zitten. Unley Road/King William Road veel kleine boutiques heeft en dus misschien ook wel modeontwerpers? En misschien Rundle street? Eastern suburbs in het algemeen vrij veel galleries etc.

Creatief.... in Australie..... Het is hier fantastisch, maar het creatief gehalte vind ik om te  :cry:

In de Adelaide Hills...

Een prachtig land wat betreft de natuur, maar wat mij betreft moet je voor cultuur en creativiteit niet naar Australie komen. Dan kun je beter in Europa blijven: mooie huizen, mooie steden, mooie kleren etc.

Gr. Carmen

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen underground / sub-cultuur is; volgens mij heb je dat overal wel. Maar misschien daar net iets minder dan hier? :)

Back