Creditcard problemen

vignes

New Member
Let op! Sommige mensen hebben soms onbewust een limiet op hun creditcards. Bij ons was dat ook het geval. Eigenlijk is het heel logisch maar we hebben er niet aan gedacht. Als DIMA de kosten van 2000 Australian dollar gaat afschrijven en je limiet staat op 1000 Euro heb je een probleem.
Die mensen zijn nog vrij strikt ook. Ze geven je 1 keer bericht dat het niet is gelukt en binnen een week moet je maar zorgen dat het bedrag op hun rekening staat.

Als het niet is gelukt sturen ze zo de hele brut terug en kun je weer op nieuw beginnen.
Probeer maar eens bij de postbank je limiet te verhogen. Een week blijkt dan heel kort.
Dankzij onze Austrlian Sponsor hebben we het gelukkig kunnen 'settelen'.

Dus: Denk erom dat je CC limiet minimaal op 1500 euro staat!!!!!!!!


Groet,

Vignes
 
Je kunt ook vaak geld overmaken naar je creditcard, zodat je een debitsalso hebt. Zo kun je toch 2000 dollar uitgeven, als je limiet maar 1000: van tevoren 1000 dollar storten, zo kun je wel 2000 uitgeven!
 
Bedoelt Vignis niet; dat een buitenstaander niet meer dan 1500 euro eraf kan halen,maakt dan niet uit hoeveel geld erop staat.. (preventie diefstal), dat hadden wij er ook op; kwamen  we tijdens auto kopen in Australië ook ooit eens achter....
Kan je laten wijzigen,maar duurt  wel een weekje voor verwerking geloof ik.
 
[quote author=Tijlcarm link=topic=7848.msg102039#msg102039 date=1194141790]
Bedoelt Vignis niet; dat een buitenstaander niet meer dan 1500 euro eraf kan halen,maakt dan niet uit hoeveel geld erop staat.. (preventie diefstal), dat hadden wij er ook op; kwamen  we tijdens auto kopen in Australië ook ooit eens achter....
Kan je laten wijzigen,maar duurt  wel een weekje voor verwerking geloof ik.
[/quote]

Dat zou dan een transactielimiet zijn. Mijn oplossing is inderdaad voor een creditlimiet.
 
Idd gewoon ff geld storten op je CC zodat je in debit staat. Wij hebben toen op aanrade van de migration agent naar visa card gebeld om te melden dat er een deze dagen een bedrijf uit ozzie een groot bedrag gaat afschrijven. No worries at all.  :up:
 
Back
Top