daar zijn ze weer

Marshaha

New Member
Hallo, daar zijn we weer, tijd voor een nieuwe voorstel ronde dacht ik zo.
we krijgen het niet uit ons hoofd dat we naar australie willen gaan.
ik heb enige tijd terug meerdere malen met move2australia contact gehad, maar dit leidde tot niets. toen besloten we dat het niet gemakkelijk zou zijn, en we moesten genieten van wat we hebben. proberen dit los te laten.
ik kan toch wel zeggen dat het blijft borrelen!
dus tijd om dit forum weer op te zoeken, en te lezen tussen de bomen en het bos... het kán toch niet zo onmogelijk zijn allemaal??
ik heb me voorgenomen alles nogmaals goed uit te pluizen
het begin is wederom hier, op dit forum. ik hoop wijzer te worden van jullie ervaringen en zo verder te komen in onze droom...
liefs, marsha

Blijf geloven in jullie droom en zoek naar mogelijkheden. Belangrijk is om eerst uit te pluizen wat de visum mogelijkheden zijn. Het forum biedt veel informatie.
Veel succes gewenst.

Welkom terug Marsha Gaan jullie wellicht een leuke vakantie plannen dan? Daar kun je heerlijk naartoe leven en de voorbereiding is ook al heel leuk.

dankjullie wel!
Katjavdl: we reizen erg veel en het lastige is om onze dochter langere tijd uit school te houden. dit zou enkel in de zomer kunnen. maar dan hebben we beiden weer moeite met onze eigen zaken, die moeten open blijven.
we zijn nu aan het nadenken of we met zn tweeën, dus zonder de kleine meid, 2 weken te gaan begin volgend jaar ergens om eventueel rond te kijken en misschien wel dingen te regelen?

Wat ga je regelen? Staan jullie beroepen op de lijst voor een Skilled Independent? Hebben jullie info voor de toekomst gekregen van het bureau, waardoor je nu wel een visum kunt krijgen?
oei beetje veel vragen.....sorry :)

Wat @Katjavdl (denk ik) bedoelt is dat het een leuk plan is om even langs te komen in OZ :)
En dat het goed is om opnieuw (?) kennis te maken met het land en zijn bewoners.

Mocht je wat willen 'regelen' je even goed na kunt denken over wat je wilt bereiken met de trip. Netwerken? Informatie inwinnen bij lokale instanties? Vakantie vieren?
Sommige dingen gaan makkelijker (lees goedkoper) via het internet e.d. Maar als je al wat aanknopingspunten hebt is een visit wellicht de goede oplossing.

Wij gaan in December een visit doen en hebben gerichte acties (netwerken, lokale training volgen enz.) Maar dat heeft/had best wel wat voeten in aarde ;)

Succes, ik hoop echt dat er wat deuren op kiertjes staan voor je! (of gewoon wagenwijd open ;) )

Het eerste wat ik geregeld heb is een visumcheck bij visa4you, vanuit daar hoop ik kieren (of deuren ;) ) te vinden waar we eventueel mee verder kunnen gekoppeld aan een reis.

mijn beroep staat niet op de lijst, en zal er ook niet op komen.
mijn man is gediplomeerd auto monteur, en heeft al wat jaren zijn eigen zaak in restaureren van auto's en motoren, alsmede groothandel in banden en velgen. en de handel ervan.
hij is handig als monteur, misschien dat hij iets met dat beroep kan... betreffende een visa

als ik vluchtig google zie ik al verschillende vacatures in mijn sector, maar hierop binnenkomen lijkt me onmogelijk.

Je bent toch Tattoo artist?

Die zal niet zomaar op de lijst komen...

(Car) mechanic is iets wat vaker op de lijsten staat. Fingers Crossed!

ik ben inderdaad tatoeëerder, hadden jullie dat onthouden van eerder?
laten we hopen dat we op mijn man zn beroep binnen kunnen komen!

Dan gaat het dus over zijn diploma's zijn jaren ervaring, zijn leeftijd en referenties. Zit je daarmee in de goede hoek denk je? Daarna komt nog engelse test, medische test enzovoort

Back