Da's nog eens service!

Gwen

XPdite Sponsor
Ik was vandaag zo verrast toen ik mijn brievenbus leeg maakte.. Denk, even delen in de kletsdoos!!

Ik ben echt een ongeloofelijke thee leut en vind de thee van Zonnatura echt heerlijk (Zwerver/Lost, als dit als reclame wordt gezien, PM ff, dan haal ik de naam weg).
Ik koop de thee al een tijdje, maar laatste tijd gebeurde het steeds vaker dat het zakje los schoot van het touwtje tijdens het dopen in de thee. Op de website van Zonnatura even contactformulier ingevuld om ze te laten weten dat er wss iets fout gaat in de productie. Niet om te zeuren, want heb wel belangrijkere dingen om me druk om te maken, maar gewoon om het hun te laten weten. Zo was mijn berichtje in het contactformulier ook opgesteld.
Krijg ik vandaag een brief binnen met uitleg erin over de productie fout en wat ze er mee gaan doen, en een VVV bon om het leed te compenseren..

Is dat service of is dat service?!?! Stond er helemaal versteld van...
Dus nog maar een keer het contactformulier ingevuld, deze keer met een dik compliment!!
 
O .... O ... O .... O COME ON..........
En daar maak je helemaal een nieuw topic voor aan.
(Zwerver/Lost, als dit als reclame wordt gezien, PM ff, dan haal ik het weg).quote]

Haal weg dit topic..Zwerver en Lost.:D

Tsjeezus mina ....een bloody theezakje schoot los van het touwtje.
"Helloo, rainzontura je zakjes laten los van het touwtje, dat is niet leukkkkkkk....."

Meende dat Mr Breumelhof weer iets goed had gedaan voor wachtende emigranten na dit subject gelezen te hebben..... krijg je zoiets.
Weet je zeker dat de oogoperatie goed is gegaan.
Heb het gevoel dat ze achter je oog iets te diep hebben gesneden.

Ook een fijne zondag.... g^&^&v^&me.......een theezakje laat los van het touwtje.
"nou gebeurt het weer, ik trek aan het touwtje en het zakje laat los.":confused:

Jackth_20077.gif
 
Hahaha had niks anders van je verwacht Jack..

Laat mij lekker blij zijn over Nederlandse bedrijven die wel goede service hebben :p
Je afzijk gehalte wordt groter en groter. Moeilijk he, om gewoon vriendelijk te zijn ;)
 
Vroeger was er zo'n rijmpje... Meisjes plagen.... vragen... >:D

Jack wil gewoon dat je wel/niet* langs komt in zijn paradijsje! ;)


* doorhalen wat niet van toepassing is
 
Hahaha had niks anders van je verwacht Jack..

Laat mij lekker blij zijn over Nederlandse bedrijven die wel goede service hebben :p
Je afzijk gehalte wordt groter en groter. Moeilijk he, om gewoon vriendelijk te zijn ;)

Nou nou wijffie , nou heb ik het nog gedaan ook.
Omdat je de pist bent dat het zakje losschiet van het touwtje hoef je mij niet af te schieten.
Dat van mij hierboven was vriendelijk met een lach bedoelt.

Het enigste wat je mist zijn grijze haren.Je moet je verhaaltje zelf nog eens na lezen (deze keer met lenzen in;)) ,
Met een lege maag want anders.......
puke.jpg

Jack>:D
 
Jack... doen we wel even lief tegen Gwennie??? Want nu komt mama zich er mee bemoeien.... Gwen bedoelde het ook met een lach en een knipoog....
Ik weet dat het frusterende is als het weekend weer voorbij is, maar niet zo blaffen...
 
Nou nou wijffie , nou heb ik het nog gedaan ook.
Omdat je de pist bent dat het zakje losschiet van het touwtje hoef je mij niet af te schieten.
Dat van mij hierboven was vriendelijk met een lach bedoelt.

Het enigste wat je mist zijn grijze haren.Je moet je verhaaltje zelf nog eens na lezen (deze keer met lenzen in;)) ,
Met een lege maag want anders.......
View attachment 155

Jack>:D

De pist bent? Ik had ze alleen gemaild om het gewoon netjes door te geven :) Niet om te zijken ofzo.

En zoals Sas zegt, mijn reactie was niet bedoeld om je op de tenen te trappen hoor. Zullen we weer lief tegen elkaar doen vanaf nu?? Veel gezelliger :up:
 
Dat was lief bedoeld, zijkerd .....zeikerd:D

Jack>:D
Ps; Mama Sacha heeft alteid geleik altijd gelijk.
Kijk nou Gwennie wat je hebt gedaan...ben er helemaal van in de war van.
 
Dat was lief bedoeld, zijkerd .....zeikerd:D

Jack>:D
Ps; Mama Sacha heeft alteid geleik altijd gelijk.
Kijk nou Gwennie wat je hebt gedaan...ben er helemaal van in de war van.
De dyslexie van mijn zus is besmettelijk denk, haha. Ik ben veel beter in Engels dan in Nederlands ;)
 
Back
Top