Dave uit Venlo stelt zich voor:)

Dave

New Member
Hoi Allemaal,

Mijn naam is Dave (29) en woon in Venlo. Sinds lange tijd dubben welke kant ik op wil in de toekomst waar "buitenland" boven aan de lijst staat, heb ik besloten om terug te gaan naar Australië.
In 2005 heb ik 10 maanden door Australië getrokken en gewerkt. Nu is het tijd om terug te gaan en hopelijk te kunnen gaan werken in mijn eigen branche.
Zelf wil ik graag via het Skilled Visa Australië binnen komen. Kom nu nog 5 punten tekort, maar vanaf september met de nieuwe regelingen zou dat wel eens de magische 120 kunnen zijn :grin:.
Ik ben een Luchtvaarttechnoloog (Aeronautical Engineer BSc) en na mijn studie heb ik nu deze branche zo'n 2 jaar ervaring.
En nu op zoek naar het visum dat voor mij het beste is  :smile:. Waarbij ik ook eraan denk of ik een immigratie buro moet inschakelen of niet....

Groetjes,

Dave

Hallo Dave uit Venlo,

Welkom op dit gezellige forum, waar ook veel te lezen is over immigratiebureaus.
Heb je al enig idee waar je je wilt gaan vestigen?

Veel plezier hier!
Dijnnas

Hoi Dijnnas,

Waar ik mij wil vestigen? Nou dat wordt in of "in de buurt" van Brisbane, Sydney of Melbourne. Hier is namelijk ook het meeste werk te vinden voor mij :smile:.

Groetjes,

Dave

Welkom op het forum :up:

Ik dacht trouwens dat je op luchtvaart gebied in SA ook nog wel goed zat?

Groetjes wilbert

He Dave,

Succes met het behalen van de "oooonneee hundeerd and tweeeentttyyyyyyyyyy"  :grin:

GroetZ JAP

Hey Dave (haha, typische ozzie naam trouwens),
Ik heb ook in Venlo gewoond, van mn 6e tm 18e, wie weet hebben we elkaar wel eens ontmoet!
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier/sterkte met al t uitzoekwerk!!! Probeer maar alvast zoveel mogelijk vooruit te werken met de dingen die je nu al kunt verzamelen, dat kan je aardig wat tijd schelen! Succes en vooral WELKOM!
Grts, Marieke (aan den Boom) :cool:

Hoi Dave welkom op dit o zo gezellige forum :drinking:.

Als je vragen hebt omtrent je emigratie stel ze he  :evil: we zijn er hier om elkaar te helpen waar dat maar mogelijk is :thinking: :spam: :blahblah:.

Alvast veel suk6 met je visum aanvraag :up:

gr Bennie

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie reactie! Leuk om te zien dat hier al meer dan 250 keer naar gekeken is :lol:.

ff een ander vraagje... wie gaat er eind oktober naar Manchester voor de Australië beurs?

Groetjes,

Dave

Hoi Dave, :bye:

Wij gaan 3 en 4 November naar de expo in London :plane:
Nog  :hi: op het forum.

Groetjes Henriette en Rudi :later:

Heb net een vlucht geboekt naar London..... was een stuk goedkopen dan naar Manchester te gaan:)...

Groetjes,

Dave

Back