De DEVENTER MOORDZAAK

Status
Not open for further replies.

lsn

New Member
Graag wil ik jullie allemaal vestigen op de volgende website [size=16pt]www.geenonschuldigenvast.nl[/size]

Ik ben persoonlijk erg betrokken bij deze zaak, zo erg zelfs dat ik de laatste dagen meerdere (video) interviews heb gehad en er staan voor de komende dagen nog meer video conferences op het programma met onder andere 2 vandaag.
Vandaag stond er al een nieuw stuk in HP de Tijd met info van oa. mij.

Deze moordzaak is voor het O.M. al lang opgelost maar voor vele mensen zit de verkeerde verdachte al 6 jaar onschuldig vast.

Het O.M. wil om een aantal redenen de waarheid niet onder ogen zien omdat ze geen grote beerput willen open maken en zichzelf voor de zoveelste keer onderuit zien gaan.

Hopelijk willen jullie je aandacht op deze zaak vestigen en je steun betuigen.

Jan Martijn

Ps. het onrecht in deze zaak is een van de dingen waarom ik uit Nederland ben vertrokken.
 
Wat vind je hiervan dan?

http://www.nu.nl/news/761801/15/De_Hond_bereid_tot_excuses_in_Deventer_moordzaak_%28video%29.html
 
@ Jan Katers, ik ben uiteraard op de hoogte van het pers bericht, sterker nog ik heb een 4 pagina's telende versie hier in Perth liggen dat dat was al ruim voordat ie naar de Volkskrant is gegaan.

Dit persbericht is de enige manier om het verslag openbaar te krijgen en zonder dat verslag kunnen we een X aantal dingen niet doen.

Voor mensen die vragen hebben kom maar met je vraag zou ik zeggen.

Jan Martijn
 
zonder spelbreekster te willen zijn :) is XPdite hier het juiste forum voor? Kan me voorstellen dat je op andere fora een stuk beter uit de voeten kan m.b.t. dit onderwerp en veel meer reacties zult krijgen.

Groet
Syl
 
@ Syl hier op het forum zijn een x aantal mensen die nog in nederland wonen, en die dus bij de groote mistakes from the dutch goverment zijn.

Meer info is bij mij bekend.

Voor een xxx Aantal mensen alvast bedankt voor de mail
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top