De echte LaStaVaSa van Marie en Dan (nu met goede afloop...)

Marie en Dan

Active Member
Goed, even een nieuw draadje opstarten. (anders blijven we maar in het "even voorstellen" hokje hangen) :wink:
En dat al zo'n tweeenhalf jaar....

Voor onze avonturen in die tweeenhalf jaar wil ik je dan toch naar ons andere draadje verwijzen. :p
Hopelijk hebben we binnenkort wat leuks te melden.
We wachten op 30 april of op ander positief nieuws.
Ik zou zeggen, kom maar op!!!

Marie
 
En een beetje tempo graag, het wordt nu wel eens tijd voor een barbie met een biertje!!!!!!

BaMiBo
 
Zo is dat, nieuwe rondes, nieuwe kansen! :smile:

Nee Nesje, nog niks gehoord van het bedrijf.....ook zij hebben extra vrije dagen ivm met de paashaas.
We zien het wel, op zich heb ik er een goed gevoel over, maar het moet ons wel gegunt zijn... :|

Bart, het is zeker tijd voor die barbie. Jeetje, die afspraak staat al meer dan een jaar! :angry:
Nog veel langer trouwens, jullie zijn er alweer bijna een jaar.
En heel misschien komen we straks toch nog aan de andere kant van Oz terecht......maar goed, de uitnodiging blijft! :up:

Marie
 
Bart, het is zeker tijd voor die barbie. Jeetje, die afspraak staat al meer dan een jaar! :angry:
Nog veel langer trouwens, jullie zijn er alweer bijna een jaar.
En heel misschien komen we straks toch nog aan de andere kant van Oz terecht......maar goed, de uitnodiging blijft! :up:

Marie
Geen probleem hoor om eens nar de andere kant van OZ te vliegen voor een biertje :cool:
We vliegen volgende week naar Adelaide; voor Barbies en bier :up:

Bart
 
Ha Marie, hoezo enkeltje Melbourne....? Vertel vertel zit er iets in de lucht? :shock: Heb je bericht gehad van dat bedrijf?
 
Lekker is dat... Vette vis voorhouden en dan staat hier niets meer te lezen.... :huh:
 
Je zou Lost eigenlijk moeten vragen een (groot) deel van je voorstel draadje hier neer te zetten. Heb je alles weer bijelkaar.
 
Enne volgens mij is iedereen benieuwd naar wat die cryptische omschrijving betekent die je hebt opgeschreven over dat enkeltje Melbourne :lol:
 
VERTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wordt hier bijna gek! ik stuiter het hele huis rond :lol:
 
Tis bijna een pijnenburg reclame.... je hangt ons iets voor de neus!

of ben je bang om het te jinxen?
 
HALLOOOOO..... Is daar iemand?????? Waar blijft het verhaal?????? Need input
 
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Anybody home!!!!!!!!!!!!!!!!


getting wicked here :lol: :lol:
 
OK, LADIES!

Sorry to keep you waiting.....

Hoe kan ik 't uitleggen zonder m'n eigen ramen in te gooien (je weet nooit wie er meeleest... )
Ongeveer 2 jaar terug heeft Dan een cursus gehad in Duitsland. Daar heeft hij een vakman ontmoet, die de hele wereld over reisde.
Al snel kwam het gesprek op: OZ!
Nou is diezelfde man voor een paar weken in Oz bij een bedrijf, en dat bedrijf is op zoek naar een vakman, Dan! :evil:
Hij is vorige week aan 't lobby-en geweest en gisteren kregen we een mail vd baas, met het verzoek om een CV, loon-eisen, funtie, enz.
"We are really interested in your skills..."

Dus nu is het afwachten, maar volgens ons contact moet het goedkomen. :whistle:

Ik wil jullie echt veel meer vertellen............. :?: :dunno: sorry girlz, have to keep you waiting. :dunno:


Maar goed, ondertussen heb ik dus zware ADHD :crazy: slapeloze nachten :gapen: en ben ik alweer mijn koffers aan het pakken :peace:

Keep you posted!

Marie

ps. Stond er vandaag op m'n werk zomaar een vrouw uit Melbourne voor m'n neus, toeval? :think: Ik ga even Derick Ogilvie bellen :call: Hihi
 
woehoe

Super gewoon!!!

Wat kan het toch soms in kleine dingen zitten hé!

Ik :up: zo hard dat het goed komt!!!!
 
Back
Top