De EMIGRATIEBEURS

Rutger

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben vandaag naar de emigratiebeurs geweest en stond dus bij de Jaarbeurs in Utrecht. Helaas was de emigratiebeurs in nieuwegein.
Op naar nieuwegein dus :)

Ik ben daar even geweest en heb gesproken met mensen van de Australian Embassy. (Jaja de enige Embassy aanwezig :p)

Al met al leerzaam, maar wel erg klein en kort. Houd er allemaal even rekening mee dat de beurs dus in Nieuwegein is en niet in de Jaarbeurs zoals ik dacht.

Groetjes,
Rutger.
 
Mochten mensen nog op zoek zijn naar gratis kaarten voor de 2018 beurs. Ik heb nog een linkje daarvoor.
 
Volgens mij zijn wij daar ook nog geweest in 2009, 1.5 maand voor vertrek.
Met een hoop Xpditers koffie gedaan en even geteut bij VCK. Dat was well ff handig. :)
 
Volgens mij zijn wij daar ook nog geweest in 2009, 1.5 maand voor vertrek.
Met een hoop Xpditers koffie gedaan en even geteut bij VCK. Dat was well ff handig. :)

Klopt, was onze eerste keer. Sascha en Dirk waren er ook, ook net voor vertrek geloof ik.
 
Ik wil er dit jaar nog wel ff heen! Gewoon ook ff drie maanden voor vertrek . Ben sowieso dat weekend in Utrecht voor mijn voorstellingen dus rij wel even naar houten denk ik!
 
Ik wil er dit jaar nog wel ff heen! Gewoon ook ff drie maanden voor vertrek . Ben sowieso dat weekend in Utrecht voor mijn voorstellingen dus rij wel even naar houten denk ik!
Heb je kaartjes? Of moet ik de link even doorsturen?
 
Last edited:
De emigratiebeurs is -imho- vooral voor het gevoel. Lekker bezig zijn in een wereld waarover je droomt met allerlei gelijkgezinden. Dat is fantastisch.

En een mooi moment om met Xpditers af te spreken natuurlijk voor een meeting! Om de hoek kan je glow in de dark midgetgolfen als je er nog een activteitje aan vast wilt plakken (als het nog in houten is)
 
De emigratiebeurs is -imho- vooral voor het gevoel. Lekker bezig zijn in een wereld waarover je droomt met allerlei gelijkgezinden. Dat is fantastisch.

En een mooi moment om met Xpditers af te spreken natuurlijk voor een meeting! Om de hoek kan je glow in de dark midgetgolfen als je er nog een activteitje aan vast wilt plakken (als het nog in houten is)

Dat klopt idd. Ben er vaker geweest! Afhankelijk hoe actief je zelf bent, was de informatie voor mij niet van bijzonder veel meerwaarde. Zeker nu ik bijna ga, zou ik in principe niet naar de emigratie beurs hoeven, maar ach ik speel die dagen toch een voorstelling in Utrecht dieven vlakbij! Voor de sfeer idd maar even langs wippen!
 
VCK is er normaliter altijd.

Mijn eerlijke mening? Zowel Zoologistics als VCK zouden hun exactheid en communicatie nog wel een beetje kunnen verbeteren. Hou alles qua datums en wat wanneer moet zelf in de gaten.

JetPets in Australia (regelde transport hier in Melbourne en naar Canberra) is top, punctueel en communicatief.

Niet om je bang te maken maar meer m op te letten ;)
 
Ga ik zeker doen. Ik merkte ook bij de dierenarts al dat ook de dierenarts zelf niet alles precies weer (houden de Nederlandse site aan over emigreren en wisten dus niet dat ze ook afgelopen stap op papier moesten zetten). Gelukkig werken ze goed mee. In principe zal ik tot vertrek de stappen sowieso zelf uitvoeren en kom er misschien zelfs nog even een keer 10 dagen voor terug gevlogen!
Maar wel fijn om ze vooraf op emigratie beurs wellicht ook even te spreken/ zien.
 
Back
Top