de enveloppe!!!

mariekske

New Member
Daar lag ie dan vandaag...: de envalop met t verlossende antwoord mbt goedkeuring van mijn skills assessment als SPH-er. Door de organisatie "Sociaal Werk" afgewezen maar doorgestuurd naar de organisatie voor Welzijnswerk... Al vanaf december 05 mee bezig en zoals bij iedereen ook veel gedonder gehad.
Wat spannend om de envalop te openen en de inhoud goed te lezen!!
Maar ik ben erdoor!!! YESYESYESYESYESYES!!! : :clap2: :clap2: :clap2: :cheers:
Weer een forumlid dat een stapje verder is... En fijn dat ik dit met anderen kan delen!
Heel veel groetjes van een Mariekske waarvan haar dag niet meer stuk kan! :w00t: :w00t: :w00t:

Wow,

echt fantastisch!!! Ben jaloers op je hoor! :evil:

Geniet er nog maar lekker van. Nu weer verder met de volgende stap!

Veel succes daarmee! :up:

Groetjes,
Marjolein (die aan het wachten is op de uitkomst van haar skills assesment  :x)

Nou, jij ook heel veel succes met de uitslag! Kostte het jou ook veel tijd, energie en tegenslagen? :lol: Enne... wat voor beroep heb jij?

Hallo Mariekske,

Grote klasse!! Weer een belangrijke stap gezet. Erg leuk voor je.
Heb geduld en zet 'em op!!!!

groeten Wim

Lang gewacht, (stil) gezwegen, nooit meer verwacht en dan toch eindelijk gekregen.

Yes, op naar de volgende stap. :congrats:

Gefeliciteerd joh en geniet even van dat gevoel :up:

Groetjes, Mariette

:dancing: :cheer: [size=20pt]gefeliciteerd[/size] :cheer: :dancing:

OOK VANDAAG NOG EEN FIJNE DAG HÈ  :-D

groetjes Miranda

:) bedankt allemaal voor alle positieve reacties! Inderdaad, nu de volgende stap... De visum aanvraag! (skilled independent). Officiel kan ik deze pas per nov. dit jaar opsturen aangezien ik in Oz heb rondgereisd en pas in nov 05 begon met werken???!!! Zijn er mensen die dit anders hebben ervaren? Kwil t liefst nu alles zo snel mogelijk op de bus gooien. Liam heeft zijn visum een paar maanden geleden al op de bus gedaan, terwijl hij ook pas vanaf jan 05 aant werk is. Als hij er wel doorheen komt zo dan ik misschien ook...?
Grts, Mariekske

eh... correctie... Liam is pas vanaf januari 2006 aant werk en niet 2005. Beide hebben we overigens wel 4 jaar werkervanring maar das alweer eventjes geleden ivm Ozzie reis...

Ik had hetzelfde...heb echt zitten puzzelen hoe ik die "recente" werkervaring erin kon fietsen.........

Als je je huidige baan houdt dan heb je dus een referentie brief met: werkt hier vanaf xx-xx-xxxx.....Een jaar na dato is dat genoeg (? voor 60 punten beroep). Ervan uitgaande dat je aanvraag eerst minstens 2 maanden blijft liggen zou je het kunnen overwegen om hem alvast in augustus of september te doen........Tegen de tijd dat er dan iemand naar kijkt valt het misschien niet op dat het niet helemaal een jaar was bij indiening van aanvraag........en samen met de werkervaring uit het verleden en het zeer verklaarbare (en voor hun voordelige , ivm kennis van zaken waar je heen gaat etc.) reisgat van Australie wordt het misschien wel als prima beoordeeld.......

Liam heeft het dus ook gedaan........effe samen overleggen of jij het ook doet, of dat je eerst ziet hoe het met zijn aanvraag gaat aflopen........

En misschien is dit een schrale troost: uiteindelijk gaat de tijd best wel snel en werk je alweer zo een jaar! Alles ligt dan klaar...en opsturen die hap! Ik vond het snel gaan (werk bij huidige werkgever vanaf 1 maart 2005)

Henriette

Hey Mariekse,

:congrats: :cheer: :cheer: :balloons: en zoals de anderen ook al zeiden: op naar de volgende stap.

Succes :up:

yep! op naar de volgende stap, kan haast niet wachten! Mijn partner woont nl in Ierland, maar ik heb plannen om daar per september naartoe te verhuizen. Moet ik dus oooook weer al mn papierwerk de deur uit doen blijkt! En tot juli wachten met t opsturen ervan. Ze  vragen je zelf je paspoort en originele diploma's op te sturen! Hmmm twordt me niet makkelijk gemaakt, maar ja, wie maken ze t wel makkelijk.
We komen er wel, duurt gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer dan we denken. En als we dr dan bijna zijn duurt t weeeeeeeeeeer langer, haha. Hoop dat mn aanvraag wel voor mei 07 de deur uit is want dan benk 30!!!
jullie ook succes allemaal!!!!!!!!!!

Back