De kogel is door de kerk. Wij gaan er voor!!!

Hoi allemaal,

Wij zijn Daniel en Esther, 35 en 32 jaar oud. Wij hebben 2 kids van 7 en 4 jaar oud. In april zijn wij voor 5 weken naar Australie geweest en hebben de oostkust gezien.
Wat een fantastisch land. Voor onze vakantie hadden wij al de plannen om te emigeren naar Australië, maar waren er nog nooit geweest. NU WEL!
Ons besluit staat vast en we gaan ervoor. We hebben een kansbeoordeling door M2A laten doen en deze is POSITIEF!
Ik ben intensive care verpleegkundige en mijn man is politie-agent.
Het enige struikelblok is de IELTS test, die ik (esther) op Academic niveau moet afleggen en min. een 7 op ieder onderdeel moet behalen. Dus mijn studie Engels is begonnen.
Ik ben al een tijd aan het rondneuzen op deze site. Wat een boel informatie.
Voor diegene die ook willen/gaan emigeren, veel succes met alles!

Groetjes,
Daniel en Esther

Succes met het visumtraject! Weten jullie al waar je wilt gaan wonen? En Daniel, wat voor werk wil jij hier gaan doen?
Oh en welkom op het forum :)

Hmm ik zag '1 post' onder jullie naam in het testtopic staan en ging er dus niet van uit dat hier ook nog een post zou staan. Misschien tellen posts uit het testforum niet.

Anyway, welkom en geniet van de kennis en gezelligheid op Xpdite.

Welkom op het forum!! Naar welke stad/regio gaat jullie voorkeur uit?

Succes met alles!

Hmm ik zag '1 post' onder jullie naam in het testtopic staan en ging er dus niet van uit dat hier ook nog een post zou staan. Misschien tellen posts uit het testforum niet.

Volgens mij heb je dat inmiddels uitgetest :lol: en.. wat zijn je bevindingen ????

Welkom
afro.gif

Dank je wel voor jullie reacties! Erg leuk om te lezen.