De kogel is door de kerk

Matthijs

New Member
Hallo allemaal,

De kogel is door de kerk! Wij gaan definitief down under. Net terug van drie weken Australië. Veel te kort natuurlijk om je écht een goed beeld te vormen. Maar het kleine beetje dat wij hebben gezien, overtrof alle verwachtingen. En dat is volgens mij een heel goed teken als je jarenlang naar het moment hebt toegeleefd. Voor hetzelfde geld bleek dat we Australië geïdealiseerd hadden en werd het een teleurstelling. Dus niet. Maar we zijn ons ervan bewust dat we niet naar het paradijs afreizen maar gewoon naar een land waar je ook hard moet werken, waar ook niet iedereen even aardig is en waar we ook wel eens onze mindere momenten zullen hebben. Wel een mooi land, met een heerlijk klimaat :sunny: en indrukwekkende natuur! Wat een heerlijke gedachte daar voor het einde van dit jaar te wonen... Ik hoop écht dat iedereen die dit forum bezoekt en het visum  nog niet op zak heeft uiteindelijk hetzelfde kan zeggen.
En iedereen die ons de afgelopen jaren antwoord op onze vragen heeft gegeven bij dezen ontzettend bedankt!

Matthijs

:up:

Hi Matthijs,

Met zo'n instelling: [quote author=Matthijs link=topic=6924.msg87917#msg87917 date=1177264337]
Maar we zijn ons ervan bewust dat we niet naar het paradijs afreizen maar gewoon naar een land waar je ook hard moet werken, waar ook niet iedereen even aardig is en waar we ook wel eens onze mindere momenten zullen hebben. Wel een mooi land, met een heerlijk klimaat en indrukwekkende natuur![/quote] kan het haast niet fout gaan. Leuk te horen dat jullie er voor gaan.
Kan je eindelijk je jaar oude visa gebruiken!

Sux6 Rene

Hoi Matthijs,

Leuk om te horen dat jullie definitief gaan.  Ik hoop dat mijn man ook zo denkt na dat wij in oktober op vakantie gaan (ik ben 2 keer eerder geweest, hij nooit).

Veel succes met de volgende stappen. 

Groetjes,
Susan

Back