de kop is eraf!

Yoog

Member
Gisteren zijn we bij Buijsse geweest en we hebben de knoop doorgehakt! Het circus gaat beginnen. Jac komt in aanmerking voor een SIR of STNI visum.  Gisterenavond meteen aan de oudste kids verteld. De oudste ( 12) was meteen enthousiast, behalve dat haar paard verkocht moet worden. De middelste had iets langer nodig maar ziet het nu ook al zitten. Jippie! Hopen dat de TRA ons goedgezind is.
 
Je hebt een oudste en een middelste? Dan heb je volgens mij ook een "jongste". En hoe denkt hij/zij er over?
(of is hij/zij nog in de leeftijdscategorie dat hij/zij zich nog niet over uitlaat?)

Maar veel plezier en succes de komende tijd toegewenst!
 
Hey Yoog,

Nou spannend, hoor.
Heel veel succes met jullie plannen. Ik ben benieuwd hoe één en ander voor jullie zal verlopen.
Houd ons in iedergeval op de hoogte :).

Enne, ik was net als Maluka ook benieuwd naar jullie jongste en hoe hij/zij er over denkt.
Maar zoals gezegd:
[quote author=Maluka link=topic=3267.msg38094#msg38094 date=1133077925]
of is hij/zij nog in de leeftijdscategorie dat hij/zij zich nog niet over uitlaat?
[/quote]

Hoe oud is de middelste eigenlijk? (hoezo nieuwsgierig :oops:)

Groetjes,
Mel
 
[quote author=Yoog link=topic=3267.msg38067#msg38067 date=1133018533]
  Gisterenavond meteen aan de oudste kids verteld. De oudste ( 12) was meteen enthousiast, behalve dat haar paard verkocht moet worden. [/quote]

Dat wordt voor mij ook het moeilijkste, mijn paard achterlaten! Maar langs de andere kant, de dingen die je terugkrijgt voor het opgeven van je Nlands/Belgisch bestaan, zijn enorm hé. Ik wens jullie veel succes met de hele papiermolen, het zal soms zwaar worden én onoverzichtelijk, maar zoals reeds gezegd, de beloning is fantastisch!!!  :up:

Maar zoek toch maar een goeie thuis voor het paard, zal haar ook geruststellen....  :wink:
 
De knoop door hakken zal niet het makkelijkste zijn dat jullie zullen doen. Maar het is een begin.
Het leuke is dat er meerdere zijn in de familie die het wel zien zitten. Dat maakt het een stuk makkelijker. Dan zijn jullie tenminste eens gezind.

En Adelaide is een mooie plaats om te wonen.

Waar zitten jullie nu? Ik heb even gekeken naar jullie profiel, maar het staat er niet. (Misschien even aanpassen??)

We blijven jullie met belangstelling volgen.

Rene
 
Inderdaad we hebben een jongste maar die is pas 3 dus heeft nog geen mening hierover. Middelste is 9, heeft een lichte vorm van autisme en ADHD maar zoals gezegd lijkt wel tevreden met ons idee. Het zal voor hem wat moeite kosten om de veranderingen aan te kunnen dus vandaar ons snelle inlichten. Nu heeft hij alle tijd om mee te leven naar het vertrek. Wij wonen nu in Dommelen onder Eindhoven, nog iemand in die buurt?
Voor het paard zoeken we t.z.t. samen een goede baas dan komt alles goed.
 
Beste Yoog,
Hoe ging het gesprek bij Buysse? Wij hebben ook een orientatiegesprek bij hen gehad. Momenteel zijn wij echter bezig met mijn man zijn beroepsexamen. Tot die tijd moeten we het zelf doen, daarna is hulp erg welkom. Heeft Buysse een prijsopgave gegeven? Bij ons viel die nogal hoog uit....of misschien zijn wij gewoon niks gewend, hoor!

Groetjes, Hebe
 
Het gesprek bij Buijsse was voor ons erg prettig, we kregen de nodige informatie en een duidelijke uityleg met de stappen die gedaan moeten worden. We hebben ook besloten dat zij voor ons de hele mikmak gaan regelen, mede doordat ik met een studie Pabo bezig ben naast mijn gezin, en weinig tijd overhoud voor andere dingen.
Ja Rene, Dommelen is een leuke plaats maar haalt 't naar mijn idee niet bij Australie. Sneeuw hadden we in overvloed alhoewel het snel aan het dooien was. Middelste riep bij onze plannen dan ook meteen:"maar is daar dan ook sneeuw!" Helaas niet in de richting van Perth maar ach we zijn de wereld niet af.Yolande
 
Back
Top