De laatste loodjes...

Matthijs

New Member
...wegen het zwaarst!

Morgen (maandag 11 december 2006) ondergaan we 'n medische keuring en als die goed afloopt (en waarom zou het niet..?) staat niets de afgifte van twee skilled independent visa nog in de weg. Ik ben heel nieuwsgierig hoe wij reageren als het moment daar is. Jaren van dromen, voorbereiden, wachten... Bijna het bijltje er bij neergegooid... Maar nu weer volop zin om het avontuur aan te gaan! In maart een maandje rondtrekken, eind 2007 daadwerkelijk emigreren. Was het maar zo ver...

:p

Matthijs
 
[quote author=Matthijs link=topic=6152.msg76760#msg76760 date=1165784011]
Maar nu weer volop zin om het avontuur aan te gaan! In maart een maandje rondtrekken, eind 2007 daadwerkelijk emigreren. Was het maar zo ver...

:p

Matthijs
[/quote]

Hee, succes joh, met die laatste loodjes. Ik sluit me erbij aan (was het maar zover..). Als alles voorspoedig verloopt dan ga ik ook eind 2007 emigreren, dus. Ik moet alleen nog een maand of 8 wachten op het visum.
 
Hoi Matthijs
Te gek zeg als je gezond bent hoef je zeker niks te vrezen.
Waar gaan jullie rondreizen in Australie.
Goed dat je niet hebt opgegeven.
Bij ons heeft het ook 3 jaar bloed ,zweet en tranen gekost. Maar nu vliegen we dan toch 8 januari naar Perth o[p onze PR visa.

Succes verder

Groet Erna
 
Succes met alles !

En over die loodjes gesproken...

Als je gaat moet je die wel thuis laten he. Anders ga je over je bagage gewicht heen  :roll:
 
Back
Top