De Tielandjes

glenn

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Bij deze willen ook wij ons voorstellen: Wij zijn Jasper (37), Ingrid (37), Jessie (4 1/2) en Broni (2 1/2).
Wij zitten in (hopelijk) de laatste fase van de visa-aanvraag BN136 Skilled Independent. Wij hebben hem in dec.-06 ingediend, hebben in de tussentijd al reeds de medical en VOG ingediend en zijn in blijde afwachting van enige reactie vanuit Australië. Met een beetje geluk medio augustus.
De planning is om beide 1 november te stoppen met werken (lees vakantiedagen opnemen) om half november te vertrekken naar Brisbane. Ons huis staat al reeds een maandje te koop, dit blijft een gok.

Jasper is projectleider pijpleidingen en Ingrid programmeur/analyste.
Een baan hebben wij nog niet, echter zouden wij het zonder wel even kunnen uitzingen. Als we het visa hebben gaan hiermee aan de slag.

Jasper (Glenn is een van mijn bijnamen)

Hallo Jasper, Ingrid en kids :)

Welkom op het forum en ik wens jullie succes met je visum. Ik hoop dat alles lukt zoals jullie het geplanned hebben.

Ben :)

Hoi Tielandjes,

veel succes met de laatste loodjes! Ben benieuwd hoe het jullie bevalt in Brisbane, ik ga ook proberen op die manier naar Brisbane te verhuizen, vandaar...

groetjes
Teuni

Bedankt voor alle reacties tot nu. Het blijft leuk om de verhalen van eenieder te lezen: de goede, de slechte, de spannende, de uitdagende, de leerzame,.... , .... etc.

Jasper & Ingrid

Hallo Tielandjes.

Hier een reactie van Jos + Liesbeth Wij hebben de medicals ook een maand geleden weggestuurd. Wij willen met de vlucht van 3 dec naar
Brisbane vertrekken. Kunnen elkaar misschien helpen met uitwisseling informatie omtrent verhuizing etc. Wij willen verhuiscontainer wegsturen begin of half oct
groetjes Jos+Liesbeth

Hoi Jos en Liesbeth,

Hoe ver staan jullie met het visum of nemen jullie momenteel ook al de voorbereidingen voordat jullie uitslag hebben?
Het lijkt ons leuk elkaar bij te praten over de voorbereiding, de status en de toekomst!

Jasper en Ingrid

Welkom!

Brissie is voor mij ook een optie om naar toe te gaan, dus ben benieuwd het het met jullie zal gaan! :)

Groetjes,
Niels

Ik heb zo het gevoel dat met jullie achtergrond een baan (voor beiden!) geen probleem zal opleveren. Ik speur nogal wat rond op de banensites en daar zit geregeld iets voor jullie bij!

Tot gauw in Brisbane dan! Kan nu niet lang mee duren.....

Henriette

Back