DESTINATION: PERTH!!! YAHOOOOO!!!

Marielle

New Member
Hallo allemaal!!!

Onze computer is inmiddels gemaakt en ook ik kan eindelijk, net als Marina, weer volop op het internet.... Wat een verademing! Zo kom je er wel achter hoe verslavend het internet kan werken zeg. Ik ben op 21 januari aangekomen in Perth en het was een geweldig thuiskomen. Inmiddels is alles op de rit: lid van Medicare, auto gekocht, bankzaken geregeld, tijdelijke job gevonden en ondertussen druk met solliciteren, surfen en gewoon genieten van het mooie weer natuurlijk! Voor degenen die het leuk vinden, kunnen m'n verhaal volgen op:

www.mariellesengers.waarbenjij.nu

Hier vind je meer info over ons visum en interview in Berlijn:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3214.0

Iedereen succes met het aanvragen van het visum, settelen, plannen....

Tot ziens op het forum of onder het genot van een biertje of barbie in Perth!

Groetjes, Marielle

Hey Marielle,

Eindelijk aangekomen in Perth!!!  :up: Ik hoop dat je reis goed is verlopen.
Goed om te lezen dat je alles al op de rit hebt zitten. Heel veel succes met solliciteren en zoeken van een passende baan.
Ik ga gauw eens je site bekijken, ben zeer benieuwd.

Groetjes,
Mel

Hoi Marielle,

Mooi dat alles zo goed op zijn pootjes terecht komt, als ik jullie foto's zie zou ik zo willen komen!

Veel plezier, succes en geluk in je nieuwe leven!

Bart

Hoi Marielle

Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie. Ik zal straks je foto's gaan bekijken.
Ik ben inmiddels ook verder gevorderd, VOG is binnen (moeten dus voor 30 januari 2007 weg zijn), medicals heb ik op 23 feb. en de afspraak in Berlijn voor interview is op 4 mei. Spannend dus!

Meiden, houd ons op de hoogte en heel veel succes daar!

Sandra en Judy

Leuke foto's en goed om te horen dat alles zo lekker loopt in Perth.
Veel plezier daar, maar dat komt wel goed.  :-D

groetjes Lin

Hoi Marielle,

Welkom thuis zou ik zo zeggen! Zo te horen bevalt Perth je best!
Succes met solliciteren, en wie weet, kom ik in juni je kant op!
Groetjes, Lente

Wauw, lekker hoor in Perth!!!  T weer zal er ook heerlijk zijn met de bekende Fremantle docter. ( wel es van gehoord, das de heerlijke wind die de temperatuur zo heerlijk maakt)...
Ik wil me straks ook graag vestigen in Perth als alles rond is. Tis een heerlijke stad met heel veel bezienswaardigheden. Zucht... Bem jaloers. Zou nu eigenlijk verder moeten gaan met mijn sph vakkenvertaling maar ik kan t iedere keer niet laten om op dit forum rond te neuzen...!  Veel succes met alles en veel plezier! Grts, Mariekske :-D :-D :-D

Hoi Marielle,

Leuke verhaal en foto's.  Het gaad echt goed zo te lezen. 
Ik wens jullie nog heel veel plezier, geluk en vooral liefde samen in Perth. 

Misschien tot ziens op een Xpdite borrel daar volgend jaar.

Groetjes,
Susan

Kan helaas je site niet openen, probeer het morgenvroeg nog een keertje. Fijn te lezen dat je alles op de rit hebt!
En nu maar genieten van het mooie Australie!!

Groetjes Lin

Back