deze week bbc1 om 10.15 uur Wanted Down Under ( Emigratie )

Me too.
En volgende week zijn er in ieder geval ook nog uitzendingen.

Hier een link naar de programma pagina van BBC 1 voor morgen.

Bart

Bij mij staat het ingesteld voor de rest van de week. Kan ik dat in ieder geval niet vergeten.
9.15 is de tijd in engeland by the way. Bij ons is het dan om 10.15...

Heey Fem, das fijn dat je aan het opnemen bent. Kunnen we die afleveringen misschien ook wel de 27ste kijken????

[quote author=Jidske link=topic=6357.msg79015#msg79015 date=1168971045]
Heey Fem, das fijn dat je aan het opnemen bent. Kunnen we die afleveringen misschien ook wel de 27ste kijken????
[/quote]

Zal ik daaraan beginnen  :?  :grin: Nou vooruit, voor deze keer. Wordt wel veel australie dan hoor de 27ste, so be prepared... Maaruh, gezellig  :up:

[quote author=kallie link=topic=6357.msg79079#msg79079 date=1169022049]
Ff zonder dollen dat dagje is toch niet de 27e?
Ik dacht de 3e
[/quote]

Dat klopt inderdaad. De 3e staat als optie, maar Catkin en ik hebben een dagje gepland, dus dat geldt alleen voor ons. Sorry, was misschien een beetje verwarrend.  :cool:

hij was weer leuk, op naar morgen
nu nog dat kl..... huis verkopen voordat we weg kunnen
wachten al 9 maanden  :x :x :x

Sh.t weer gemist kwam net de makelaar langs om de borden op te halen en tussen neus en lippen door te vragen of we nu al iets wisten en of we er wel genoeg achteraan zaten. :x
Alsof we weg zijn de dag na de grant letter

Ik heb net even gekeken, maar bij mij is het gelukkig goed opgenomen  :up: :up: (mijn video doet het niet altijd, maar neemt de laatste tijd toch steeds de australie docu's op).
Nou alleen niet vergeten eind deze week in te stellen voor volgende week (en lege banden zoeken  :grin:).

[quote author=sylvia en rob link=topic=6357.msg79143#msg79143 date=1169058605]
Het zijn waarschijnlijk zelfs 20 afleveringen  :p
[/quote]

:roll: Inderdaad dan: en lege banden zoeken...

Leuk, he?!
Wij genieten weer!!!!!!! :lol:

Ik vind een week wel kort hoor, om te moeten beslissen of je wilt emigreren. En de uiteindelijke beslissingen heel verrassend!
Alhoewel kort...... wij hebben 2 weken gepraat voor we de beslissing namen..... :p

Ik geniet ook altijd van deze programma's, maar ik zou ook zo graag nog eens zien hoe het deze mensen is vergaan naar ca. een jaar ofzo.

groetjes Manja :smile:

Hoi,

Ik heb gister ook gekeken en vond het erg leuk. Wat ik ook mooi vind is dat ze de omgeving laten zien etc. Ik vind 1 week ook erg kort, hadden er wel twee mogen zijn, want er vallen ook al 2 dagen reistijd af. Maar goed beter dan niets......Ga straks weer kijken....

Groetjes Jacqueline

Back