Didgeridoo

Maluka

XPdite Sponsor
Leuk joh...

Had ik vanavond een bestuursvergadering van de VVE (vereniging van eigenaren) en kreeg ik zowaar van een bestuurslid een originele Didgeridoo (voor zover ik het kan zien en beoordelen natuurlijk). Het is niet een hele grote, zo'n 40 cm, maar toch leuk beschilderd met Aboriginal art.....

Hij zei aan het eind nog dat hij hoopte dat hij me met deze didgeridoo in NL kon houden....
Toch zal ik hem daarmee teleur moeten stellen, maar een leuke surprise was het in ieder geval wel :)

[quote author=Maluka link=topic=1233.msg10043#msg10043 date=1109712834]
Leuk joh...

Had ik vanavond een bestuursvergadering van de VVE (vereniging van eigenaren) en kreeg ik zowaar van een bestuurslid een originele Didgeridoo (voor zover ik het kan zien en beoordelen natuurlijk). Het is niet een hele grote, zo'n 40 cm, maar toch leuk beschilderd met Aboriginal art.....

Hij zei aan het eind nog dat hij hoopte dat hij me met deze didgeridoo in NL kon houden....
Toch zal ik hem daarmee teleur moeten stellen, maar een leuke surprise was het in ieder geval wel :)
[/quote]

Goh, Mark, hartstikke leuk en origineel !  :applaus:

Toen ik als vice-voorzitster van de VVE vertrok kreeg ik 'slechts' bedankjes voor mijn enthousiasme en goede inzet ....  boehoe ! :cry:

:wink:

Ingrid.

Het leuke is dat dit nog niet eens het afscheid was van de VVE....Dit was volgens mij meer een persoonlijke actie van een bestuurslid, die toch nog zo'n ding thuis had liggen en er niets meer mee deed.....En tja...dan is het natuurlijk wel leuk om te krijgen :)

Kan mooi bij de originele boomerang en de minidjembee van Terschelling of zoiets?  :wink:

En nu nog kunnen spelen. In mijn verblijf in Australie heb ik een paar uurtjes "les" gehad van een native australian (aboriginal).
Dat was fantastisch.

Off topic:
Maluka, jij bent toch goed bevriend met Hein Traag? Ik hoor net van Hein dat jij dit forum ook regelmatig bezoekt en dus nederland wil verlaten.
Ik ben een collega van Hein. Wat is de wereld toch klein.  :wink:

Groet

Hein is idd een kameraad van mij.....Ik ken hem via Scoutlink....

Tis idd een kleine wereld dan!

Back