Diploma waarderen (V&V Helpende)

loecky

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Ik wil graag mijn diploma's laten waarderen hier in Australie maar ik weet absoluut niet waar ik daarvoor moet zijn.

In 1994 heb ik mijn diploma Leerlingwezen/OVDB, verzorgingsassistent (heden volgens Calibris website: V&V Helpende 1997) gehaald. Op de website van www.nlnrp.nl heb ik al een engelstalig supplement gevonden maar nu wil ik weten bij welke organisatie ik mijn diploma kan laten waarderen.

Dankjulliewel voor de antwoorden :up:.

Jacky
 
hoi Jacky,
staat je beroep op de SOL? Zo ja, dan staat er achter je beroep de afkorting van de organisatie die je moet assessen.
Succes ermee
 
Hoi!

Helpende staat niet op de SOL, ik denk dat het IBW, Colo of Nuffic je verder kan helpen!
 
Hoi Jacky,

Ik heb vorig jaar ook mijn diploma's laten legaliseren, waarvan een kmbo adminstratieve opleiding uit 1996 en die moest ik bij colo laten legaliseren. Nuffic is volgens mij voor de hogere opleidingen. Ik heb het trouwens nog niet laten doen maar daar werd ik wel naar verwezen. Denk dat ik daar binnenkort ook maar eens mee verder ga, weet niet of ik er ooit wat mee ga doen down under want ik ben er veel te lang uit, ik heb ook helemaal geen werkervaring opgedaan op dat gebied.

heel veel succes ermee!

groetjes heidi
 
dankjullie wel voor de antwoorden maar het gaat niet om het certificeren (echtheid bepaling) van mijn diplomas maar het waarderen (vergelijken met australische opleidingen). Dat waarderen moet in Australie gebeuren.

Cheers,
 
Ik snapte je vraag loecky, maar ik zou niet weten bij welke instelling je dat zou moeten doen..
Ik weet dat als je opleiding op de lijst staat, er achter staat welke instelling hem moet waarderen, maar aangezien de jouwe niet op de lijst staat, zou ik het echt niet weten.
Sorry
 
Hoi Jacky,
Misschien een idee om eens een keer een telefoontje te wagen naar de TAFE. Zij kunnen het misschien niet(of wel) maar zullen je anders ongetwijfeld kunnen verder helpen.
 
Op die link van jouw staat toch weer een link naar buitenlandse organisaties, die diplomas "waarderen" ,
waaronder dus ook OZ. Of heb ik dit verkeerd begrepen?
Johannes
http://www.nlnrp.nl/nuttige-links.html
 
Back
Top