diploma's vertalen voor de emigratiebeurs

marymary

XPdite Sponsor
Kan iemand mij vertellen of je voor de beurs die in maart komt je diploma's moet vertalen?
Ik weet wel dat je moet zorgen voor een cv in Australische "stijl", maar of je ej diploma's al moet vertalen is me niet duidelijk.
Ik heb een australisch paspoort en verwacht niet gelijk te gaan werken in  Australie, maar wil toch kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Ik ben b en z verpleegkundige, moet volgens mij niet moeilijk zijn om werk te vinden.

Wij hadden de afgelopen keer alleen CV's bij ons en dat vond men voldoende. Als ze geinterreseerd zijn komt dat diploma later wel.
Overigens zal dat dan ws een australie's papiertje moeten zijn nadat jou (kennelijk) nederlandse diploma's in australie door de nurses board goedgekeurd is (maar daar staat genoeg over her en der op deze site)
Wij hebben de ervaring dat er erg veel interresse is als je laat vallen dat je in de zorg werkt dus wat dat betreft zit je ws wel goed

http://www.emigratiebeurs.nl/:

deze beurs

Emigratie 2006 wordt gehouden in het Home Boxx Center, Symfonielaan 1, 3438EW Nieuwegein. De openingstijden op 10 maart zijn van 10.00-18.00 uur en op 11 maart van 10.00-17.00 uur

kaarten in de voorverkoop 10 euro aan de deur 15 euro

Bij de Expo had ik alle diploma's en referenties er ook bij gedaan en daar kreeg ik een complimentje voor. Maar ik denk dat het er maar net aan ligt wat je zelf wil. :)

Grtz Tanne

Bij de Expo had ik alle diploma's en referenties er ook bij gedaan en daar kreeg ik een complimentje voor. Maar ik denk dat het er maar net aan ligt wat je zelf wil.
Als je alles compleet meeneemt is dat altijd helemaal geweldig helaas hadden wij daar bij de expo geen tijd voor (uitnodiging de dag tevoren pas binnen  :blink: )

Ik denk dat het wel erg positief overkomt maar het moet dus niet perse.

Back