Dit ben ik

Inge de man

New Member
Hallo wil me even voorstellen
Mijn naam is inge geboren in Australie maar woon mn hele leven al in Nederland
Na een paar keer down under te zijn geweest zou ik er best kunnen wonen mensen zijn daar zo anders dan hier

Hoi Inge,

Welkom op het forum!
Heb je ook al echte plannen? Want dat kan ik niet helemaal opmaken uit je intro.

Groetjes Gwen

Hoi Inge,

Welkom op het forum!
Heb je ook al echte plannen? Want dat kan ik niet helemaal opmaken uit je intro.

Groetjes Gwen
Hallo Gwen
Ik heb de plannen wel maar kom niet verder met de papier winkel of wat betervis een bureau inschakelen of alles zelf regelen zelf heb ik geen probleem maar mn man is Nederlander weet wel dat ie recht heeft op parnervisa maar alles kost zo veel ook kan ik er niet achter komen wat alles kost om daar te wonen tuurlijk hebben we spaargeld maar dat ben je snel kwijt denk ik zo
Zou zo graagberachter komen wat levensstandaard kost in australie kun jij me misschien verder op weg helpen???

Hallo Gwen
Ik heb de plannen wel maar kom niet verder met de papier winkel of wat betervis een bureau inschakelen of alles zelf regelen zelf heb ik geen probleem maar mn man is Nederlander weet wel dat ie recht heeft op parnervisa maar alles kost zo veel ook kan ik er niet achter komen wat alles kost om daar te wonen tuurlijk hebben we spaargeld maar dat ben je snel kwijt denk ik zo
Zou zo graagberachter komen wat levensstandaard kost in australie kun jij me misschien verder op weg helpen???

Welkom Inge,

Gwen heeft net haar rode fiets verkocht om Australia rond te trekken.
Gwen is dus okay voor de komende trip in Australia:D
Na het vinden van een dak boven je hoofd en een inkomen gaat de rest wel rollen.

Good luck,

Jack>:D

Dag Inge, Welkom.

Bij twijfel kun je altijd een kansbeoordeling aanvragen bij een gerenommeerd bureau. Lees je goed in hier op het forum, dan heb je alvast een idee van de zaken die erbij komen kijken.

(p.s. Gebruik wat kortere zinnen in je bericht. Begin met een hoofdletter en eindig met een punt. Dan worden je berichten wat makkelijker te lezen).

Hallo Gwen
Hoi Inge.
Het kost inderdaad allemaal veel. Dik nadeel, maar van de andere kant, als het super cheap zou zijn, zou Australië ook niet meer zo mooi zijn als dat het is.
Over het algemeen is alles duurder in Australië als je kijkt naar boodschappen, huur, e.d. maar daar tegenover staat ook dat je een hoger salaris hebt. Maar goed, dan moet je daar natuurlijk wel een baan hebben. Geen idee wat jij en je man hier in Nederland doen en of dat beroep in Australië gevraagd word.
Groetjes Gwen

Hoi Inge, opstarten kan wel wat prijzig zijn in OZ (al is uit het niets een leven opbouwen in NL ook niet goedkoop) Als ik (of beter mijn vriendin) het allemaal door reken valt het als je eenmaal een baan hebt wel mee. Dan zijn kosten en inkomsten niet heel anders dan in NL. Sommige zaken wat duurder, sommige wat goedkoper. Eén ding, de zon schijnt voor niets!

Als ik het zo hoor is een intake door een bureau wellicht goed voor je, in ieder geval om je op weg te helpen en richting te geven aan je gedachten.

Succes!

Welkom Inge - Kan jij niet gewoon een Australisch paspoort aanvragen of misschien heb je die nog?

Succes.

Back