Dit ben ik

Ancilla

New Member
Hallo,
Ik ben Ancilla (hoe wordt dat in het Engels??),ben 37,gescheiden, en heb een dochtertje van 4.
Ik wil iets anders met mijn leven,ik ben het hier in Nederland beu (werk,weer,mentaliteit,en meer).
Ik ben mij hier en daar aan het orrienteren waar ik naartoe zou willen, en wat de mogelijkheden zijn.
Meer weten, vraag maar raak! En ik zie wel of ik wil/kan/zal antwoorden.

Groetjes,
Ancilla
www.bullaburra.tk

Hi Hartelijk  :hi: op het forum.

Vraag maar raak, je krijgt altijd wel een antwoord.

Gr inekem  :up:

Dag Ancilla,

Welkom op het forum.
Heel veel succes met het oriënteren. Er valt hier genoeg te lezen :coffee:.

Gr. Mel :cool:

Welkom op het forum.
Er lopen hier diverse draadjes in de diverse topics over hoe, wat, wie, waar enz. enz.
Veel succes met het lezen en het zoeken.

Welkom Ancilla

Hoop dat het je allemaal gaat lukken. Wat een schitterende honden, heb je.
Gaan die ook allemaal mee?

groetjes,

Annelies

Hallo allemaal,
Dank jullie wel voor jullie hartelijk welkom.
Ik heb nog geen idee of ik wel of niet naar Australie ga/kan,ik wil wel graag weg uit Nederland.maar ja, heb dan wel werk en woonruimte nodig.En ik heb een dochterje dat mee 'moet" .Dus het zal zeker niet makkelijk worden.
Als ik ga wil ik natuurlijk mijn honden meenemen,het mogen dan wel Australische herders zijn,officieel is het een  Amerikaans ras  :wink:

groetjes,
Ancilla
www.bullaburra.tk

Misschien een brutale vraag maar mijn nieuwsgierigheid wint...  :lol:
Kan dat? Als gescheiden moeder je dochter meenemen? Heb je toestemming nodig natuurlijk van de vader of moet hij er afstand van doen ofzo?

Ben benieuwd hoe zoiets in zijn werk gaat.

(En nee heb geen plannen om zonder San te gaan  :-D )

Nou, ik heb hem het eens voorgelegd toen ik plannen had om naar Spanje te gaan (wat overigens niet doorgaat),en toen had hij er geen problemen mee.Maar ja, Australie is wel de andere kant van de wereld,misschien kijkt hij daar wel anders tegenaan.
Maar zover is het nog lang niet,ik denk zelfs dat ik al vrij "oud" ben om naar Australie te gaan.

Groetjes,
Ancilla
www.bullaburra.tk

Hoi Ancilla,

Welkom op het forum.  :up:

En je bent nog niet te oud om naar Oz te gaan hoor dat kan zowiezo tot je 45ste  :-D  :cool:

Greetz,

K & K.

Back