Dit forum

Simone

XPdite Hero
Hoi,

Ik zat even te denken over dit kletsdoos forum...
Ik denk dat dit echt moet gaan over zaken die (bijna) niks met Australie en emigreren te maken hebben. Want daar hebben we 2 andere forums voor. (Australie, en Australie - Emigreren Algemeen)(en alle andere visum forums)

Ik heb even een paar topics verhuisd, maar de rest laat ik staan, want anders wordt het ook zo'n zooitje met al die gemovede berichten.

DUS, dit forum over dingen zoals Nederland, en zoals dat Sting concert dat afgelasd was! ;)

:D

Jeroen_1 said:
Simone said:
... al die gemovede berichten...dat afgelasd was!...

Of misschien is Nederlandse taal wel een leuk onderwerp? :wink:
Ah, zeer zeker!!!

:roll: Ik kan er ook echt helemaal niks van. Ondanks bijscholing op mijn 14e voor Nederlands etc etc. Die d's en t's, arghhh. En begin niet over 't kofschip, want ik kan het gewoon niet bevatten!
Ja, en dan die verengelsing (dat is vast ook geen woord...)!!!!

Maar, toch ben ik op de HAVO met een 7 komma nog wat voor Nederlands geslaagd. Alleen dus niet dankzij het dictee.......

Nou, en voor engels een 9! :p En op de Mavo afgerond een 10 (dat was echt heeeel gaaf!) Wat wel zo was, was dat het Mavo engels examen van dat jaar vrij simpel was, want iedereen had goede cijfers!
Oh, en ik vond het echt vreselijk als ik een keer een 8 haalde voor engels, dat kon natuurlijk echt niet! :D

(kijk, hier is de Kletsdoos idd voor bedoeld ;) )
:D

ik spreek wel tamelijk goed Nederlands.. mijn vader was leraar... :shock:
en we kregen strafwerk als we een 'dialect' spraken.. al ben ik ook nog steeds geen held met de d's en de t's... maar als iemand wat wilt weten dan help ik graag als ik kan.. :wink:
Thesi

Back