documenten partner visum

Status
Not open for further replies.

Smetje

New Member
hey,
Ik ga me vlug even voorstellen... Ik ben woonachtig in België en mijn vriendin woont in Australië.
We hebben elkaar leren kennen sinds 22 juli 2013 via het internet en zijn stapelgek op elkaar. Alle dagen hebben we contact via skype, facebook en sms...
In december ga ik voor de eerste keer bij haar op bezoek voor 3 weken en in juni komt zij naar België voor enkele weken... Daarna zou ik dan terug naar Australië gaan in september...
Nu hebben we al wat opzoekwerk gedaan maar blijven toch nog met enkele vraagjes zitten...
Namelijk:
  1. Welke documenten heb je allemaal nodig om in te dienen bij de Ambassade in Spanje.
  2. Hebben ze persoonlijke documenten nodig zoals de geschiedenis van skype/facebook, foto's en brieven enz...?
  3. Vanaf welke datum kan ik mijn partner visum aanvragen? Is dat vanaf 22 juli 2013 sinds we elkaar op internet gevonden hebben of is dat vanaf 30 december wanneer ik bij haar op bezoek ben geweest?
  4. Hoeveel kost zo een partner visum en hoe moet je dit aan de Ambassade in Spanje betalen?
  5. Wat is de slaagkans om een partner visum in bezit te hebben?
Ik hoop hier positieve antwoorden te vinden ;-)
Groetjes, Kristien x

Hoi Smetje,

Het is tegen de regels om dubbele posten te plaatsen :) Ik heb net gereageerd op je andere post, dus deze kan beter verwijderd worden. Anders krijg je 2 verhalen op 2 posts, wat niet handig is.

Groetjes Gwen

Hoi Smetje,

Het is tegen de regels om dubbele posten te plaatsen :) Ik heb net gereageerd op je andere post, dus deze kan beter verwijderd worden. Anders krijg je 2 verhalen op 2 posts, wat niet handig is.

Groetjes Gwen
Owkay bedankt om het eventjes te melden want dat wist ik niet...
Ik ben nieuw op dit forum en moet alles nog een beetje uitzoeken hoe het werkt,
hoe kan ik deze post verwijderen.
Groetjes Kristien

Status
Not open for further replies.
Back