Donzen dekbed wel of niet verchepen?

4np

Member
Ik sta op het punt om mijn verhuisdozen dicht te tapen; ik weet alleen niet zeker of een donzen dekbed bij aankomst problemen op zal gaan leveren. Volgens de Quarantaine informatie behoren veren tot Quaraintaine items. Heeft iemand zijn / haar (ganzen) donzen dekbed verscheept en heb je daar wel of geen problemen mee gehad?

Thanks :)

ps. ik weet dat het qua temperatuur waarschijnlijk niet pe se mee hoeft naar Oz, maar ik heb nu nog de ruimte over en wegdoen is ook zonde :)
 
Lekker in een doos doen als vulling ;) wij hebben hem ook meegenomen, geen problemen mee gehad (met niets van onze dozen of spullen) en ik ben er erg blij mee. Vooral nu de nachten hier toch een stuk kouder worden. En met zomerse temperaturen lag ik er ook heerlijk onder  :wink:
 
Wij hadden er ook een meegenomen, leverde geen probleem op.
Enne zeker als je een 4 seizoenen hebt zeker geen overbodige luxe.
 
Inderdaad, gewoon meenemen. Hdet kan hier ´s nachts verhipte koud zijn, vind ik.
 
Lig hier in Adelaide 's nachts lekker warm onder een van mijn donzen dekbedden. Geen enkel probleem met Quarantaine. Ik zou het alleen niet doen als ik naar Darwin ging (denk ik)  :cool:

Sunburnt
 
Maak me gek :grin:

Had het allerlekkerste donzendekbed, maar heb hem weggegeven dacht dat het niet mocht :-(


In ieder geval jullie allemaal veel slaapplezier :up:
 
Houd er rekening mee het mag niet
Het is gevuld met pluimen van een dier dus officieel mag dat niet.
Maar toch welterusten

Kees
 
[quote author=4np link=topic=8679.msg115369#msg115369 date=1207309106]
mooizo, hij is ingepakt en de doos zit dicht  :up:
[/quote]

Bijna weg toch 4np? Wanneer vlieg je ook al weer?
 
Ook mijn dekbed (vacuum verpakt) zit inmiddels mooi in een verhuisdoos. En nu maar hopen dat er geen vogelpest uitbreekt anders ben ik mijn donzen dekbedje kwijt  :wink:
 
[quote author=EandE link=topic=8679.msg115386#msg115386 date=1207318714]
Bijna weg toch 4np? Wanneer vlieg je ook al weer?
[/quote]

Woensdag, dus het schiet op nu! ;)
 
Back
Top