Downloaden music of movies.

Jack

Well-Known Member
Hi iedereen,

Wil graag wat movies downloaden voor the kids.
Wie kan me wat vertellen over "VUZE pro plus" en "LIMEWIRE pro"

Welk programma om music en movies te downloaden raad je me aan.

Thanks,

Jack :evil:
 
Net torrent en bit che gedownload.
Veel keuze , nu nog even uitzoeken hoe het werkt.
Zeer veel keuze.

Thanks fam S.

Jack :evil:
 
HO HO!! Pirates aboard... Shhtt, don't tell :evil:
Wie doet nu dat, downloaden voor 'de kids', ja ja.. :computer:
 
Ken je die niet die 18+ films voor "de kids", die downloaden toch alle "kids" als wij een keer na een warm bad heerlijk vroeg op bed mogen met een boek?? :grin:
 
Zit je niet met zeer irritante bandwith caps?
Ik download altijd via newsgroepen (abonnementje bij tweaknews). Nieuwste films downloaden met 1 MB/s. Het kost me meer tijd om naar de videotheek te rijden om een film te huren, dan te downloaden :grin:
 
Jawel, maar onze internet verbinding kan die 1Mb/s niet aan, maar ik zal eens neuzen. :up:
Heb even gekeken, maar 7,95 per maand is meer dan we aan dvd's zouden uitgeven als we ze allemaal kochten... :grin:
 
Ik doelde op Australie ;) Volgens mij hebben ze daar vrijwel altijd een limiet van "xxx GB per maand" wat je maximaal mag downlooien en uplooien.
 
Heb mijn internet geupgraded van 25gb naar 100gb met een nieuwe modem. (vorig modem was een 2wire)
D-Link ; wireless G ADSL2/2+ Modem router.
Werkt goed en mijn internet is super snel nu en heb zelfs een T-HUB in huis.
Niet slecht als je in een grot in Kakadu woont.
Als ik een rondje maak rond de JIMJIM Falls dan zou ik met deze modem wireless met mijn laptop rond de JIMJIM kunnen.
Toch als ik de gele stekker eruit trek ben ik offline.

weet iemand me te vertellen als ik om de hoek ga zwemmen in de JIMJIM Falls en mijn laptop op een rots hoe ik wireless internet verbinding krijg/ houd?.
Windows 7 zit ik op.

Cheers alvast,

Jack :evil:
 
Ik doelde op Australie ;) Volgens mij hebben ze daar vrijwel altijd een limiet van "xxx GB per maand" wat je maximaal mag downlooien en uplooien.

Ik zit op een 200GB ADSL2+ plan. Downloaden (alleen legale downloads natuurlijk) van newsgroups (p2p is gewoon niet mijn ding) gaat hier met zo'n 1,4MB/s. Ik zit redelijk ver van de telefooncentrale vandaan en dit is zo'n beetje de maximaal haalbare snelheid voor mij. Internode heeft hele goede news servers. Internode is een beetje de XS4ALL van Australie.
 
Downloaden en legaal gaat niet in 1 zin volgens de termen en conditions of the law.
Had eerst zo'n modem waar je zo'n wireless modem moest opzetten.
Connecte toen de tijd de gele kabel van mijn modem naar de wireless modem.
Kon gaan en staan met mijn laptop waar ik wilde en toch had ik internet verbinding.
Weet iemand me te vertellen hoe ik dat nu moet doen met de gegevens van mijn vorige post.


Have a great weekend,

Jack :evil:
 
Dirk roept iets: heb je wel verbinding als je die stekker eruit trekt als je in huis bent? Of moet je daar de gele stekker erin laten zitten? Anders moet je wellicht je draadloos nog instellen...afhankelijk van je provider natuurlijk maar een stap-voor-stap plan is te vinden op de website van de provider.
 
Dirk roept iets: heb je wel verbinding als je die stekker eruit trekt als je in huis bent? Of moet je daar de gele stekker erin laten zitten? Anders moet je wellicht je draadloos nog instellen...afhankelijk van je provider natuurlijk maar een stap-voor-stap plan is te vinden op de website van de provider.


Heel Darwin (Darwin, Palmerston, Casuarina , between and above) Telstra shops , Harvey , WOW J-B HIFI, Dick smith hadden geen WI-FI adsl 2+ modem van Bigpond.
Werd me aangeraden door Telstra een adsl 2+ van D-link te kopen.
Na 3.5 uur op Zaterdag en ZOndag met Telstra aan de lijn te hebben gezeten en zo'n 2 uur met D-Link nog steeds geen internet met D-Link ADSL 2+ MODEM.

Mijn oude 2Wire bigpond modem is nu running en die troep van D-link gaat morgen terug.

Ga snel op zoek naar een WIFI ADSL 2+ bigpond/telstra modem.

Wat een shit modem van D-Link en wat een kouwe bedoeling als je ze belt die eikels van D-link.

"meneer heb je de power van de D-link modem aan staan?".
- "voor de 4de keer, alle lampjes zijn aan behalve die van internet, het lijkt er op dat de power van de modem aanstaat, what do you think?".
" Ik denk dat je Telstra terug moet bellen om te vragen of je het juiste wachtwoord gekregen hebt"
- " Telstra heeft het getest en het wachtwoord is okay.....hallo ...hallo G565verD7(me hangt ze op de trut juffrouw van D-Link.

Fijne warme Service je zou ze met de koppen tegen elkaar.................................

Jack :evil:
 
OK Jack.... Pak een lekkere stoel, ga even rustig op de veranda zitten en doe dan de volgende oefening: Adem in (tel tot 3), adem uit (tel weer tot 3) en blijf dit herhalen tot er prettige gedachten in je hoofd zitten... :)
 
Is hij niet gewoon kapot?? Hebben wij ook een keer gehad.
Dagen met een nieuwe aan het prutsen, uiteindelijk nieuwe ertussen probleem opgelost.... :grin:
 
Zou kunnen fam S.

Toch ga ik even op de veranda zitten en hoppende (geen wippende, dat zeg ik niet) kangaroos bekijken.

Jack :evil:
 
Back
Top