dromen

Carla Lankhaar

New Member
Hallo,
In 2006 begon ik te mailen met een man in Brisbane. We hebben elkaar ontmoet in Zuid Afrika en hadden een fantastische tijd samen. Hij zou daarna naar Nederland komen maar er kwam een klink
in de kabel en ik bleef met veel verdriet zitten. Ik kreeg een andere relatie maar kon hem niet vergeten.
We mailden elkaar af en toe. Toen mijn relatie strandde bleek dat we nog steeds van elkaar hielden en zo kon het gebeuren dat we elkaar na al die tijd afgelopen januari hebben gezien.
Ik ben weg van Australie, van de mensen, van de cultuur, kortom het leven. Op dit moment is het plan dat mijn vriend naar Europa komt in september. Als het aan mij lag stapte ik vandaag nog op
een vliegtuig en bleef voorgoed in Brisbane.

Hoi Carla,

Welkom op het forum!!
Voor hoe lang komt je vriend naar Nederland/Europa?

Welkom op het forum! I know how you feel. Ik mag gelukkig al in Brisbane blijven, hopelijk jij over een tijdje ook :)

Hoi Carla,

Welkom op het forum!!
Voor hoe lang komt je vriend naar Nederland/Europa?
oh hoi..ben even niet veel online geweest. Uhm het is de bedoeling dat hij in september komt en ik denk
een week of 3..langer kan ik nl. geen vakantie krijgen. Mocht het hem niet lukken dan ga ik weer naar
Brisbane.

We wonen vlakbij Beenleigh, dat is een half uurtje ten zuiden van Brisbane. De liefde heeft me hierheen gebracht (oh dat klinkt corny, lol) :)

Back