Druk op het forum!

Chantal

New Member
Zo maar even een vraagje. Meestal ben ik door de week 's avonds online, maar vandaag vanwege een extra vrije dag overdag. Nu was ik nieuwsgierig, is het overdag altijd zo druk op het forum of is dat vandaag gewoon extra druk? Ik kan me namelijk voorstellen dat velen met mij een xtra vrije dag hebben ingepland nu de treinen niet rijden. En ja wat moet je dan he als het weer niet helemaal meewerkt (utrecht gehele dag bewolkt) dan  :surfer: je maar weer eens naar dit forum (geen straf hoor).

Gr. Chantal
 
Als je het forum open hebt staan en je hebt een ADSL of Kabel, ben je online.
Dat wil niet zeggen dat je de hele dag zit te staren :-D
Je kan ook af en toe komen kijken of er nieuws is, dat kan ook op je werk
als je dat mag. :lol:
 
Ik heb mijn computer thuis de hele dag aanstaan en op m'n werk ook. Dus dan mis je niets, handig toch!  :up:
 
Op het werk druk ik de laatste tijd gemiddeld 1 keer per 4 a 5 minuten op de link: Show unread posts after last visit, hier op het forum.....
 
Ik vroeg mij al soms af of er ook nog iemand werkte, maar had mij niet bedacht dat je ook vanuit je werk vertegenwoordigd kunt zijn, vandaar!!
 
Ik kijk meestal op de universiteit 1x per uur en thuis ook zoiets. Alleen als ik slaap, even geen XPdite. Daarnaast zijn er natuurlijk mensen die vanuit NL posten en mensen die vanuit AU posten. Zo blijft het de hele dag gezellig druk.
 
[quote author=Maluka link=topic=1945.msg18516#msg18516 date=1119046935]
Op het werk druk ik de laatste tijd gemiddeld 1 keer per 4 a 5 minuten op de link: Show unread posts after last visit, hier op het forum.....
[/quote]Ik zou willen dt ik dat ook kon doen,maar dan zal ik elke keer mijn machine moeten stil zetten,en daar is mijn baas niet blij mee. Zeker als je weet dat die machine 650 euro per uur kost :-D
 
[quote author=Veer link=topic=1945.msg19221#msg19221 date=1119779813]
wat voor werk doe je dan sander en wat voor machine is het?
[/quote]Ik ben grafische technicus,een ander word daarvoor is een offset-drukker die gespecialieseer is in color management en trouble shooting. Ik sta aan een Heidelberg speedmaster cd 102-6 kleuren deze machine is 20 meter lang 5 meter breed en 2,5 meter hoog.

74.jpg


Groetjes Sander
 
heel gevat jufrebekka, maar als het  :eek:fftopic: is: maak je niet druk :crazy:!

gr Martijn



ps leuke site hebben jullie!
 
Jullie weten toch ook wel wat drukkers altijd aan de muur hebben hangen?

Een bordje met daarop de tekst: U bent druk, wij zijn drukker  :lol:
 
[quote author=Maluka link=topic=1945.msg19235#msg19235 date=1119797577]
Jullie weten toch ook wel wat drukkers altijd aan de muur hebben hangen?
Een bordje met daarop de tekst: U bent druk, wij zijn drukker  :lol:
[/quote]Ha,ik ben drukker dan druk,maar u bent druk wij zijn drukker :crazy: had ik nog niet van gehoord! :-D
 
Back
Top