Durven we....?

Adventure

New Member
Hallo allemaal!
Bij deze maar eens een poging doen om ons voor te stellen....Ik,G, en mijn man hebben samen 3 heerlijke kids 10,9 en 6 jaar. Mijn man is internist en ik ben van beroep gezinscoach maar momenteel huisvrouw. Afgelopen jaren zijn we verschillende keren verhuisd binnen Nederland vanwege het werk. Sinds 1,5 jaar hebben we nu een goede baan, leuk huis, kinderen op hun plek. Tegelijkertijd merken we dat we al een tijdje met de gedachte blijven lopen om naar het buitenland te emigreren en dan Australië in het bijzonder. Afgelopen weekend zijn we dan uiteindelijk ook maar naar de emigratiebeurs gegaan om te kijken wat eventueel de mogelijkheden voor ons zijn. En nu blijkt...die zijn er...Dus onrust speelt op...moeten we dan toch es.., is het haalbaar met kids.., wat zijn de plussen en minnen.., zal het te betalen zijn.., etc etc. En maar forums gezocht en kwam op XPdite en merk dat ik op ontzettend veel vragen van ons als antwoorden hier kan vinden en dacht dat het toen maar eens tijd werd om in te loggen en voor te stellen!
Niets is bij ons nog zeker dus, we twijfelen enorm maar het blijft ook steeds in ons hoofd hangen.. Het is de bedoeling dat mijn man in omgeving Perth een baan gaat zoeken(via ziekenhuizen) en vanuit daar kijken of we daar een leuk huis kunnen huren en leuke scholen kunnen vinden. De plannen zijn nu nog dat we ons huis aanhouden, we zouden teveel verlies draaien als we het nu zouden willen verkopen en als in het ergste geval het in Australië niet lukt, dat we dan terug kunnen. Mijn man en ik zijn van plan om in het najaar een week met zn tweeën naar Australië te gaan om daar te ervaren hoe Australië is; omgeving, scholen, ziekenhuizen. We zijn nog nooit in Australië geweest, dus alles is gewoon nieuw en dat maakt het ook wel heel spannend...een adventure..

Tot zover eerst maar!! groetjes G

Nice! Welkom!

Als arts is je bedje toch gespreid... ja toch? Dacht ik...