Dutch borrel, vrijdag 30 oktober, 17:00 - ...

perthpete

XPdite Sponsor
Beste Mensen!
Het is weer zover: DACWA/Laatste vrijdag van de maand drinks!

Kom vrijdag 30 oktober naar de Floreat Tavern, Cnr Howtree & The Boulevard in Floreat (Floreat Forum).
Vanaf 5 uur 'smiddags ontmoeten we elkaar in de bar achterin waar een speciale ruimte voor ons beschikbaar is gesteld.
Terugdenkend aan vorige maand verwachten we weer een leuke opkomst. Je kunt er ook lekker eten en tevens staan er kindermaaltijden op het menu.

Is dit je eerste keer:
Deze maandelijkse bijeenkomst wordt elke laatste vrijdag van de maand georganiseerd, waarbij we een beetje praten, een beetje drinken en nieuwe contacten met Nederlanders in Perth kunnen leggen. Lijkt je dat wat?  Dan zien we je op de laatste vrijdag van de maand!
Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten?  Stuur dan je email adres naar een van onderstaande mailadressen!

En, ken je nederlanders die deze email niet ontvangen hebben?  Deel dan deze email met hen! Een groet en tot de 30e!
RSVP niet nodig

Karin Eastwood
DACWA Manager
dutchagedcare@iinet.net.au
kantoor uren 9382 4186 of 9382 1983
en
Lianna Parker
DACWA Committee
Neerlandia Committee
bpa10428@bigpond.net.au
mob 0419 181 154
 
Ik drink er hier virtueel wel één (ehhh waarschijnlijk meerdere :drink: ) met jullie mee!

Groetjes aan iedereen and Have Fun!  :lol:
 
[quote author=ydewit link=topic=10511.msg148691#msg148691 date=1256555284]
Tssss, ben net weer in Nederland, ik zou best willen maar helaas.

Groetjes Yvonne
[/quote]

Bummer... :|
 
Lieve mensen,

Vrijdag de laatste borrel van het jaar voor The Dutch Borrel

Wie mogen we weer verwachten? Ben zelf ook weer van de partij met mijn drukke kinderen!!!
 
Back
Top