dutch orange day

damhooligan

Member
hallo vrolijke medemensen

Ik vraag mij af :
Wie gaat er naar Dutch Orange Day?
en ik vroeg mij af ;
Kunnen we er een leuke kleine forum-meeting van maken?

Als iedereen die naar D.O.D. gaat zich hier kenbaar wil maken , kunnen we misschien een tijd en locatie afspreken?

Kunnen we er een leuke dag van maken....................
gezellig met zijn allen ......................

Groetjes en tot zondag !!!

Johan Willems
 
I'll be there!

Maandag is er ook oranje knaller, nu niet overdag, maar in de avond! In Hotel Bakpak (franklin street, 5 minuten lopen van Melb Central)  is maandag avond een goed feest georganiseerd door de staf daar, die half nederlands is. we zullen er een leuk feestje van maken, dat tot in de late uurtje gaat duren. Hoe het er precies uitziet en wat er gaat gebeuren is een verrassing, maar ik kan je wel vertellen dat er Heineken enof Amstel aanwezig zal zijn!

Mark

cya there?!
 
is 11 uur , op federation square bij het informatie-centrum een goed plan ?

Als niemand een beter idee heeft , dan zal ik morgen daar op jullie wachten.



[quote author=mark vd staaij link=topic=6939.msg88363#msg88363 date=1177642125]
I'll be there!

Maandag is er ook oranje knaller, nu niet overdag, maar in de avond! In Hotel Bakpak (franklin street, 5 minuten lopen van Melb Central)  is maandag avond een goed feest georganiseerd door de staf daar, die half nederlands is. we zullen er een leuk feestje van maken, dat tot in de late uurtje gaat duren. Hoe het er precies uitziet en wat er gaat gebeuren is een verrassing, maar ik kan je wel vertellen dat er Heineken enof Amstel aanwezig zal zijn!

Mark

cya there?!
[/quote]


Helaas zal ik er niet bij zijn , want dan ben ik weer terug in wodonga

Groetjes Johan
 
Hm, er was dus iets misgegaan. Ik was om 11:00 uur op de afgesproken plek. Misschien hebben we elkaar zelfs gezien maar om 11:15 was ik naar het plein toegegaan.
Was wel geslaagd he  :up:
Gelukkig weinig tot geen regen, sjoelen, poffertjes eten en medelanders ontmoeten. En dichtbij het centrum waardoor je daarna even lekker wat anders kan gaan doen.
Morgen ben ik er niet. En deze keer geef ik eerlijk toe, niet omdat ik niet kan, maar omdat ik het feesten in de avond met drank (en waarschijnlijk harde muziek, gillen en schreeuwen) enz. erbij nooit leuk heb gevonden. Heeft dus helaas met mijzelf te maken.
 
Ik vond het ook zeer geslaagd en de kroketten waren het half uurtje wachten meer dan waard!
De voorraadkast is ook weer aangevuld met Hollandse boodschappen dankzij dutchfood.com.au
Voorlopig kunnen we weer even teren op deze Hollandse ervaring Down Under!
 
Back
Top