Dutch People in Brizzy

Roof

New Member
When i arrived in Brizzy, Ho wacht ff ik kan het in het nederlands doen.

Toen ik 6 jaar geleden in Brisane kwam, Dacht ik, Ik ben de enigste nederlander in dit paradijs.

Op een website van een zekere Joop Mul (Sydney) plaatste ik een Vraag, "Als er zoveel nederlanders in Australie zijn, Waar leven die dan wel niet" Ik kreeg een hoop NSW en VIC terug. Ik werd op deze site gewezen door 1 van mijn goede vrienden (Heb er niet zoveel) Ik ben verbaasd dat er een hoop Dutch Folk zijn in Brisbane en omgeving.


En ik kom ze niet tegen, Hehehe, Komt misschien ook wel omdat ik probeer zo weinig mogelijk nederlands te praten......(Sorry Irene)

Anyways........It's good to see that there are lots of Dutchies is this paradise.........

looking forward to talk to yous all......


Greetings

Roof
 
[quote author=Roof link=topic=5267.msg66731#msg66731 date=1154258555]
Op een website van een zekere Joop Mul (Sydney) plaatste ik een Vraag, "Als er zoveel nederlanders in Australie zijn, Waar leven die dan wel niet" Ik kreeg een hoop NSW en VIC terug.
[/quote]

Joop is ook lid van dit forum :wink:.
 
Het stikt van de Nederlanders hier in Brisbane :)...........welkom op het forum!

Groetjes
Syl
 
Ja zeg, ik vind het zo wel mooi geweest, met die N'landers die allemaal naar hier komen! Dalijk moet ik wéér emigreren!!

:-D

P.S. Roof, had je het tegen mij? En zo ja, hoezo dan?
Ik snap er vandaag nix van.....

Irene
 
[quote author=Roof link=topic=5267.msg66731#msg66731 date=1154258555]
En ik kom ze niet tegen, Hehehe, Komt misschien ook wel omdat ik probeer zo weinig mogelijk nederlands te praten......(Sorry Irene)
[/quote]

:p
 
Wat???? Ik ben niet de enige Nederlander in Brisbane??? :-D :-D :-D

Hoi Roof!
 
[quote author=Roof link=topic=5267.msg66784#msg66784 date=1154327708]
Irene2,
Ben jij de Irene die ik ken ??????


;-)
[/quote]

Misschien
 
[quote author=amoz link=topic=5267.msg66790#msg66790 date=1154330519]
Ik ben er ook  :lol:

Heb Joep volgens mij ook nog nooit gezien ... donderdag misschien?
[/quote]

Misschien!  :wink:
 
Hee Roof, kom je donderdag avond ook naar de Nederlandse avond dan kun je zien of ik de Irene bent die jij kent en dan kan ik zien of jij de Roof bent die ik ken :)
 
Nee sorry, Ik ga niet meer naar de kroeg on a school night.

Ik moet om 4 uur uit mijn bedje.

Sorry
 
Hier nog iemand in Brisbane, en nog juf ook! Ik hoef gelukkig niet zo vroeg op school te zijn. Hoewel het verkeer een stuk vriendelijker is voor kwart voor acht. Maar dat vind ik meer dan vroeg zat! In de zomer wordt het vast wel vroeger :).
 
om 5.15 in de morgen, het verkeer is geweldig.........

maar om 2.30 in de middag is het net zo slecht als om 5 uur.....


Je went er aan....
[quote author=IRENE2 link=topic=5267.msg66996#msg66996 date=1154562756]
nou, graag of gladnie :-D
[/quote]

Of hladwe Irene....................


As een boom zonder de grond is een zeeuw zonder de zee.................
 
Back
Top