Dutch Playgroup - Box Hill

shelley

XPdite Sponsor
Bijna een maand geleden ben ik bevallen van een zoontje, en ik ontdekte op het internet een Nederlandse speelgroep in Box Hill. Is er toevallig iemand op het forum die bekend is met deze speelgroep en die weet of dit ook bestemd is voor mensen met babies, of dat het meer iets voor wat oudere kinderen is?

Ik heb Jozette al geprobeerd te mailen (zoals aangeraden werd op hun website), maar heb tot op heden nog niks teruggehoord.

http://www.geocities.com/thedutchplaygroup/
 
Hi

Allereerst gefeliciteerd met je zoontje!

Ik zal vanavond Jozette even voor je bellen.  Het kan zijn dat ze op vakantie is, het is schoolvakantie hier.

Ik heb even op de website gekeken en zag dat je email op 14 sept door de beheerster van de website doorgestuurd is naar Jozette's prive email adres.  Jozette kennende zal ze zeker kontakt opnemen met je. 

Sidonia
 
Hoi Shelley

Kreeg het antwoordapparaat en een boodschap achtergelaten over je email dus hopelijk krijg je snel antwoord. 
Wat je anders ook kan doen (mocht je niets horen)  is gewoon langs gaan op een Donderdag, het is van 9.30-11.30.

Sidonia
 
Dank je wel Sidonia. Ik heb inderdaad teruggehoord van Jozette.
Op 5 october gaan ze weer open, want het is inderdaad gesloten i.v.m. vakantie.

Ga jij zelf ook naar deze Playgroup?
 
Hoi

Nee niet meer. 
Ik heb de playgroup opgezet, maar mijn jongste is nu 9. 
Ik ga meestal wel even langs als het kampeerweekend er is dus wellicht kom ik je daar een keertje tegen. 

Sidonia
 
Hallo Shelley,

Ik reageer nog even op een relatief oude post van je. Ik las dat je een kindje van nu plus minus 6? maanden hebt en dat je geinteresseerd was in de playgroup van Box Hill. Ben je inmiddels al geweest en hoe bevalt het? Wil je me misschien iets over jouw ervaringen vertellen? Ik heb namelijk een zoontje van zeven maanden en aanstaande week verhuizen we naar Melbourne/Doncaster East (we hebben 2.5 maand in Adelaide gewoond).

Groetjes van Marga (vriendin Sabi)
 
Ik ben nog niet geweest, maar wil aanstaande donderdag voor het eerst gaan.
Leuk dat jullie naar Melbourne verhuizen. Ik heb een tijdje in Blackburn North gezeten (bij mijn schoonouders in huis) en woon nu in Belgrave. Mocht je een beetje gesettled zijn in Doncaster en je hebt zin om een keer wat af te spreken, om een bakkie te doen ofzo, laat het me dan maar weten.
 
Dames

Dit weekend is er een kampeerweekend in Coldstream voor Nederlands talige mensen met kinderen.  Altijd heeeeeel erg gezellig.  Je kan dus gaan kamperen of gewoon op de koffie gaan en op deze manier heel veel Jonge Nederlands talige gezinnen kennen .  Mocht je interesse hebben laat het even weten, stuur een pm en ik zal je het adres doorgeven.  De bedoeling van dit weekend is gezelligheid en de nederlandse taal voor de kinderen.


Sidonia
 
Back
Top