Dutchy's Bakehouse

Hoi Gerbrand,

Leuk weer eens iets van je te horen.
Ik ben blij dat de bakkerij zo'n succes is.

Als we eenmaal Down Under zijn komen we zeker een keer die kant op.

Cheers,

Axel
 
Chips! Daar kwamen we vanmiddag nog langs (we reden over de Bruce van Rocky naar Brissie); hadden we mooi even langs gekund om wat lekkernijen op te halen voor Oudejaarsavond!  :-(

We komen zeker binnenkort langs!
 
Mark en ik gaan zeker binnenkort even langskomen. Elvis B. was met haar man al langsgeweest en vertelden dat de saucijzenbroodjes heerlijk waren!
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de Australiërs van de oliebollen vonden :)
 
Hey Gerband,

Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je bakkerij! Het assortiment klinkt erg goed, en al wonen wij straks een beetje te ver weg (melbourne) zullen we op doorreis zeker bij je langskomen. Ik ben gek op speculaas!

Groeten,
E and E
 
Hee, wat leuk dat het zo goed gaat!
Wel hard werken..
Wij zijn nog lang niet in de buurt maar volgen je verhaal vanaf het koude Nederland. :later:

Succes met alles!

Marika
 
Hi Gerbrand,

Wij wonen in Brissie en wilden eigenlijk dit weekend ff langskomen maar weten niet of je ook open bent op zondag? Zou je je openingstijden kunnen doorgeven alsjeblieft?

Tot super snel, kijk nu al uit naar donkerbruin NL brood en een mjum mjum sauzijzebroodje!

Jacqueline
 
hey gerbrand


mijn schoonouders zijn vorige week bij jullie langs geweest en vonde de kroketten erg lekker.
wij hopen volgend jaar dan maar langs te komen als alles mee zit.
dan is het niet ver vandaan want ze wonen in peachester.

gr bart en ilse
 
De oliebollen zijn superlekker! Soms zijn ze zo vettig en als ze niet vettig zijn zijn ze vaak heel droog. Deze waren perfect! Niet vettig en niet droog :up:
Maluka vond de saucijzenbroodjes erg lekker en de speculaas (die mee naar huis ging) is ook erg lekker!
Heb het zelf niet gedronken, maar de koffie is er, volgens Mark en Rob, errug lekker ;)
 
Jazeker heerlijke bakjes koffie worden er ook geschonken, "Pioneer" coffee van onze local roastery in Yandina. En what a good friday it is, lig nu aan het eind van de middag nog steeds op m'n bed te luilakken. Het was dan ook erg druk gisteren,(en erg gezellig in de Mooloolaba surf club later on) zoals morgen waarschijnlijk weer, wanneer de erg populaire hot cross buns "dutchy style"  weer voor veel vrolijke gezichten zullen zorgen. Vrolijk Pasen!  :cool:
 
Nederlands lekkers in de Netherlands Retirement Village ivm jaarlijkse April fest happening!
62 Collingwood Road -----------------------------
Birkdale
 
Een uur noord van Brissie, woon zelf in Mooloolaba wat 10 minuten verder aan de kust ligt. We zitten 5 minuten van de Bruce highway vandaan, voor een dagje uit zit er hier in de "buurt" genoeg om te verkennen. :up:
 
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar je stond bij de Nederlands Retirement Village? Ik heb het standje gezien met de rookworsten en de oliebollen. Maar dat werd beheert door de vrijwilligers van de PWA. En het standje met de Nederlandse producten daar stonden mijn collega's (en baas  :smile:). Was errug blij met mijn pak brinta en de sandwichspread, tis alweer op!
 
10334_1261360052347_1180069208_30814988_722761_s.jpg
Remember remember, the sevent of november.
 
Back
Top