DVD Moving to Australia

Weet iemand of deze DVD te vinden is op een nieuwsgroep. En zoja waar gepost?
undecided.gif


Weet je wat je misschien zou kunnen proberen? Betalen...
 
Hai Gwen,

Had de DVD graag voor kerst gehad om misschien extra info te krijgen. Heb de DVD besteld en zal hem wel een dezer adgen krijgen.

En in antwoord naar Bloemetjes. Ik heb geen enkel probleem om voor iets te betalen ben niets voor niets sponsor.
 
Helaas heb ik momenteel niet genoeg geld op mn Paypal staan voor de betaling :(, maar ga de dvd zeker wel halen, staat vast goede info op.
Verder nog een vraag, hoe wordt je XPdite sponsor, heb op de site gekeken maar kan er niets over vinden.
 
hmmm. deze dvd wil ik ook wel hebben!
Misschien kan ik hem kopieren van iemand? (tegen een vergoeding natuurlijk)
 
Bedankt voor de links, ik ga even een donatie eruit gooien in het nieuwe jaar. Forum is gewoon grote infobron voor mij en deze moet blijven bestaan voor andere mensen ;).
Verder ook de dvd binnenkort regelen.
 
Ik heb die cd, maar ik ben mosterd zie ik.

ik kan het niet laten om te zeggen dat het een flauwe reactie is dat je ervoor kunt betalen.
Als je met die mentaliteit hier wilt leven zal het wel botsen vrees ik met de aussies.
 
Hoi Lizzyhas,

Bedankt voor je reactie. No worries indeed (die komen wel als we een emigratie moeten voorbereiden...)

Bloemetjes
 
Ik ben benieuwd of iemand (BandB of Griffin?) de dvd al in ontvangst heeft genomen? En heeft gekeken zelfs?

ik zou graag een reactie horen. Als er veel nuttige info op staat koop ik hem zelf ook.
Kan uit het intro filmpje niet echt een goede indruk krijgen.

ben benieuwd!
 
Het is er helemaal bij in geschoten bij mij.
Binnenkort maar eens geld op mn Paypal zetten of een vriend laten bestellen.
 
Hoi Griffin...waarom link je niet gewoon een creditcard of je bankrekening aan je paypal?...works like a charm :)..
 
Back
Top