DVD's van Australie

Sjacka

XPdite Sponsor
Heeft iemand nog mooie dvd's liggen van australie? En hebben jullie deze al zo vaak bekeken dat ze nu wel weg kunnen? Dan hou ik mij aanbevolen!

Hoi

Ik heb er wel maar doe ze niet weg
Wel liggen er op dit moment dvd's over australie bij sam's warehouse voor 4 of 5 dollar per stuk
Het zijn er ongeveer 10 of zo

Als je ze opgestuurd wil hebben laat maar horen

Kees

Moet je wel een DVD-speler hebben die alle zones kan afspelen, want anders kun je in Nederland niets met Australische DVD's. Met name spelers van de bekende merken zijn vaak nog gezoneerd.

groetjes,
Rixta

[quote author=Rixta link=topic=9357.msg126913#msg126913 date=1224108163]
Moet je wel een DVD-speler hebben die alle zones kan afspelen, want anders kun je in Nederland niets met Australische DVD's. Met name spelers van de bekende merken zijn vaak nog gezoneerd.

groetjes,
Rixta
[/quote]
Da's een goeie alleen deze dvd's zijn voor alle regio's
speelt dus ook op je nederlandse speler

Kees

Volgens mij zijn Australie en Europa in dezelfde regio ingedeeld...allebei regio 2. Dus zou gewoon moeten werken...

(Ik heb een spel voor de Xbox360 uit Australie (Zijn ook DVD's), en die werken gewoon op de europese Xbox360!

Groeten,

Leon

Waarschijnlijk is je XBOX regio vrij ... Australie is nl regio 4, terwijl NL regio 2 is ..
Maar tegenwoordig zijn de meeste dvd-spelers wel zo'n beetje regio vrij ..

Ik heb het opgezocht:

Mijn (NL) XBOX360 is niet regio vrij, maar het is aan de fabrikant van de spellen of ze er een regio code aan hangen. Blijkbaar bij dat spel uit Australie niet gebeurd...
Een ander item wat ik erover terug vond dat ze voor Xbox360 spellen in Australie ook regio 2 code gebruiken.

Nu weer terug naar het onderwerp van dit draadje:

Perthpete heeft gelijk: Australie en NL hebben andere regio codes voor DVD's, dus alleen afspeelbaar met een regiovrij DVD speler...

Ik dacht ook dat alle DVD-spelers wel regiovrij zijn tegenwoordig, tot ik vorige week een speler kocht die weigerde onze Amerikaanse DVD's af te spelen. Het blijkt dat vooral de bekende merken nog gezoneerd zijn, waarschijnlijk omdat die het idee hebben uitgevonden en er nog aan verdienen. Goedkope fantasiemerken zijn vrijwel altijd zonevrij.

groetjes,
Rixta

[quote author=krokkie link=topic=9357.msg126905#msg126905 date=1224101658]
Hoi

Ik heb er wel maar doe ze niet weg
Wel liggen er op dit moment dvd's over australie bij sam's warehouse voor 4 of 5 dollar per stuk
Het zijn er ongeveer 10 of zo

Als je ze opgestuurd wil hebben laat maar horen

Kees
[/quote]

Wanneer je dit voor me zou willen doen dan graag. Pm??

Deze lijken mij ook wel interessant om te bekijken: www.livingdownunder.co.uk

Ze duren ongeveer 45 minuten en voor elke stad heb je een DVD maar heb geen idee hoe echt informatief het is.

Een website die allerlei filmpjes en foto's over Australie bevat is: www.pleasetakemeto.com

Alle content staan op een DVD die je kunt bestellen maar dat kan ik niet meer op de website vinden. Moet nog wel ergens daar zijn.  :p

Ik heb hier nog;
"Australia Revealed" opgenomen van Discovey Channel
En een DVD'tje met beelden van de Blue Mountains, SW Australia en "Ultimate Australia" volgens mij allen van Discovery travel oid.
Mail me maar even als je het wat vind.

En ik weet niet of je digitale TV kijkt? Want dan kan je de Travel Channels eens in de gaten houden.

Bart

Back