Earthquake in Melbourne!!!

M5

Moderator
Staat nog niet in de krant, maar we zaten net met zijn allen op de bank en ik op de pot:rolleyes: en ineens begon het huis te schudden! Eerst dacht ik dat er een possum op het dak zat en 5 tellen later dacht ik aan een hele grote possum op het dak. Dan staat ineens het huis te schudden en besef je dat het geen possum meer is!
Een echte aardbeving en het ging flink te keer ook. Onze back veranda zit vol met cracks en het gekraak van de muren,echt jakkie om te horen!!! Nog nooit mee gemaakt maar toch best wel een vreemde en enge gewaarwording!!!

What the ... Ik dacht dat Adelaide zat te wachten op de grote klapper.

Heb toen ik in Los Angeles was aardbevingen meegemaakt van die schaal maar het is echt heel eng/vreemd als zo' n vaste waarde op eens niet zo vast (b)lijkt te zijn :(

Hier in Point Cook, geen gerammel in ons huis/straat. Maar in Truganina en Little River hebben mensen het wel gevoeld. Beiden waren op de eerste verdieping van hun huis.

Hier in Altona Meadows hebben we hem ook gevoeld al was het meer of er een grote vrachtwagen voorbij kwam (das lastig aan het eind van een court)

Ik voelde net of dat er ipv een vrachtwagen een trein langs kwam, bij mij duurde het 10 seconden hooguit, maar het huis schudde wel een beetje. Ik woon nabij het centrum van Melbourne (beetje noord-oost).
Jan

Wat een eng gevoel was dat zeg! Moest ook wel een beetje lachen want onze oudste dochter ging onder de salontafel liggen (Slimme meid!:D) Kun je je voorstellen wat de mensen in Christchurch gevoeld moeten hebben... Jee ik was er aardig van onder de indruk!

5 minuten geleden was er weer een aardbeving hier in Melbourne regio:confused:
We gaan er nog aan wennen:D

Back