Eastenders

dutch painter

New Member
Ik heb gelezen dat Eastenders in Aus wordt uitgezonden. Ik blijf er niet voor thuis maar als ik thuis zit kijk ik ernaar, nu voor ongeveer 12 jaar. We hebben geen Ned kanalen. We hebben een sateliet met decoder
Astra 2A digitaal.We ontvangen o.a BBC 1 2 3 4, ITV 1 2 3 4,Channel 4, E4, More 4, SKY news, CNN,
Film 4 (alleen films),2 true movies (channel voor de tranen),2 movies for men (westers en oorlogs en detective films) plus more channels on it. Dit is misschien iets voor engels taligen. Het pakket kosten ons 6 jaar geleden 160 euries. Mijn engels talige vrouw is hier heel blij mee. Oja de 160,00 is eenmalig dus geen kosten meer.

Dus als we in Aus zitten dan zit ik lekker met een koud bier te kijken naar de Queen Vic.

VGR dutch painter  :tvhorror:
 
Eastenders zit in de UK-TV programmering op Austar of FOXTEL. Daar moet je per maand op z'n minst $ 40 voor neertellen. Wij ehbben het de deur uitgedaan want we keken nooit.

Vroeger (rond 1990) was ik ook een fan van Eastenders (heb een poosje in de buurt van Millwall en the Isle of Dogs gewerkt.....) maar het is nu allemaal anders. Alleen de Queen Vic is er nog en dat is ook niet meer de QV zoals die was....
 
[quote author=-+henk+- link=topic=9028.msg120784#msg120784 date=1215407250]
Eastenders zit in de UK-TV programmering op Austar of FOXTEL. Daar moet je per maand op z'n minst $ 40 voor neertellen. Wij ehbben het de deur uitgedaan want we keken nooit.

Vroeger (rond 1990) was ik ook een fan van Eastenders (heb een poosje in de buurt van Millwall en the Isle of Dogs gewerkt.....) maar het is nu allemaal anders. Alleen de Queen Vic is er nog en dat is ook niet meer de QV zoals die was....

[/quote]

Hoi, in de jaren 90 was het beter.DE karacters van toen zijn bijna allemaal weg. Phil zit er nog in maar die heeft ook zijn kruit allang verschoten.Het wordt nu wel langdradig dat is waar.Het is ook wel heerlijk om te kijken en niet na hoeft te denken. Ik vindt 40 dollar te veel neem toch de vrije kanalen of misschien een schotel met wat interesanten kanalen. Dirty Den vond ik een prachtig figuur maar die is ook afgeschreven zoals zovelen. Weet iemand wat er is te ontvangen via een sateliet?

VGR de dutch painter
 
Dit is nu iets waarvan ik werkelijk niet wist dat het nogsteeds bestond.

Wel grappig dat er dus toch van dat soort oude series blijven hangen.
 
Weet iemand wat er is te ontvangen via een sateliet?

Onder andere BVN (Beste van Vlaanderen en Nederland) via de satelliet. Is een vrij kanaal op de satellite met allemaal US TV dominees en Balkan stations... :)
 
Back
Top