[quote author=Annemiek link=topic=1772.msg16862#msg16862 date=1117613777]
[quote author=Bear link=topic=1772.msg16229#msg16229 date=1117110921]
[quote author=nicky link=topic=1772.msg16213#msg16213 date=1117105923]
Een hoop mensen zijn ontevreden en dat maakt het ook zo enorm lastig. Ik wil mijn geld niet zomaar weg brengen.[/quote]
Hoi
Maar dat is al gauw hier op het forum. Dat merkte ik vanaf dag 1 dat ik hier actief was. De meeste mensen hier hebben het zonder agent gedaan. Als je dan begint over een bureau dan heb je de grootste kritiek. Wat ik soms nogal raar vind omdat ze er geen ervaringen mee hebben. Vooral als het Nederlandse bureaus betreft. En Australische agents daar in tegen die zijn dan weer ineens perfect, ondanks dat ze aan de anderen kant van de wereld zitten en weinig tot geen persoonlijk contact hebben.
Als ik jouw was zal ik idd Rob een mailtje sturen. die weet nog al heel veel. Dus waarschijnlijk kan die je op een goede manier op weg helpen.
Zo dat ben ik eventjes kwijt
Waarschijnlijk een hoop nieuwe vrienden gemaakt hier op het forum ...... maar niet heus. Kon het gewoon niet voor me houden. Want ik heb namelijk hele goede ervaringen met een bureau samen met nog tich anderen mensen. Daarom zou ik graag eens slechten ervaringen aan horen van mensen. ........ Bear heeft ineens een idee ga eventjes een topic openen
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1774.from1117111115;topicseen#msg16230
groetjes Barry
[/quote]
Ik heb hier nog nooit gelezen dat Australische Agents ineens perfect zijn hoor... Heb ook nog geen kritiek gelezen omdat iemand een agent in de arm wil nemen. Sommige mensen vinden het alleen het geld niet waard. Als ik zo kijk naar wat Mark heeft gedaan met behulp van dit forum, snap ik dat ook heel goed.
Mijn mening is dat emigratie bureaus duur zijn. Heb je het geld er voor over en heb je geen/weinig zin of tijd om het zelf uit te zoeken dan is het je goed recht om een bureau in de arm te nemen. Is je situatie nou iets moeilijker, dan zou ik helemaal een goed bureau in de arm nemen!
Het wil ook helemaal niet zeggen dat iedereen ontevreden is over een bepaald bureau. De een kan erg ontevreden zijn, terwijl de ander hjuist erg tevreden is over hetzelfde bureau. Er werd hierboven alleen een vraag gesteld en ik reageerde daarop met wat ik hier gelezen heb.
Toen Mark belde naar Buysse, nadat we te horen kregen dat de Skills Assessment was afgekeurd werd hem verteld dat hij eerst het formulier in moest vullen waarmee werd gekeken of hij wel in aanmerking kwam voor emigratie... Hij zou dan binnen 3 weken te horen krijgen of hij in aanmerking kwam of niet. Daar zakte mijn broek toch echt vanaf hoor... Hij komt in aanmerking voor emigratie! Daar zijn we nu na al die weken zelf al lang achter gekomen! En toch werd hij niet geholpen... Dat vind ik nou geen service, maar goed. Kan aan mij liggen natuurlijk...
[/quote]
Hoi Anemiek
Kijk jij zit veel langer op het forum en daarom heb je er een heel ander gevoel bij. Ik daar in tegen ga net me 2e maand in en echt waar vanaf het begin had ik gelijk het gevoel dat hier zo gedacht werd over bepaalde bureaus. Misschien dat ik de eerste paar uur net eventjes de verkeerde post heb gelezen of zo. Maar dat neemt niet weg dat ik er zo over denk. Ik zuig het heus niet uit me duim. Zeker weten dat hier en daar bepaalde reacties zijn waardoor ik er zo overdenk en dus de bovenstaande post heb gedaan. Zoals jij het schrijft, komt het erop neer dat ik alles heb verzonnen en de boel een beetje zit op te naaien. Het zal wel niet zo bedoelt zijn maar zo komt het toch over.
Wat Buysse betreft. Ik ga ze niet zitten verdedigen want dan ben ik verkeerd bezig ik wil wel eventjes melden dat de aanvragen door bepaalde media aandacht geëxplodeerd is en iedereen is dan ook druk bezig. De telefoon staat zo wat rood gloeiend. Dus als ze iedereen maar gaan helpen die eventjes opbelt komen ze nooit aan het echten werk toe. Dat komt heel hard over maar is helaas de realiteit.
groetjes Barry