een groentje hier!

nicky

New Member
Hallo iedereen,
Ik ben 30 jaar en ben samen met mijn partner en twee dochters (1 en 6 jaar) van plan om eindelijk uit dit koude, kleine landje te vertrekken. Wij willen gaan rond trekken door dit inmense grote land in een camper. We denken zelf aan een half of heel jaar lang. Alleen dat is al zo spannend dat we niet kunnen wachten. Op zoek naar dat plekje dat als thuis voelt. Als we dat gevonden hebben willen we een huis kopen enzelf een bedrijf daar gaan opzetten. Ik lees hier helaas weinig over op deze site maar hoop dat ik op deze manier toch meer te weten kom. Vol goede moed dus.
groetjes, Nicky
 
Succes ermee hoor. Dit is inderdaad een goede manier om te zien in welke stukje van het grote Australie je nou eigenlijk thuis zal voelen. Dat kan je vanaf hier moeilijk beslissen. Heerlijk om een half jaar tot een jaar te kunnen rond trekken! Geniet ervan.
Wanneer zijn jullie van plan deze reis te gaan beginnen?
 
Nou ik hoop deze zomer nog maar we moeten ons inkomen vanuit nederland uit ons bedrijf hier nog stroomlijnen. En ik zal dan ook mijn oudste dochter zelf les moeten gaan geven dus alleen rond reizen heeft ook heel wat voorbereiding nodig.
In welk stadium van de emigratie verkeer jij?
 
Ik heb gisteren per e-mail bericht gekregen dat mijn partnervisa is goedgekeurd dus heb zojuist mijn paspoort weggestuurd voor mijn papiertje.
Helaas moet ik nog even wachten, want ik heb mijn ouders beloofd Kerst thuis te vieren, dus wij gaan pas in januari. Voor ons dus tijd zat om alles te regelen.
 
Hoi, welkom op het forum :up:

Klinkt wel als een lastig geval, als ik jullie verhaal lees, dat zou ik ook niet direkt aandurven zonder goede hulp.
Toch heb ik hier op het forum al mensen gehoord die bezig zijn/plannen hebben om een eigen bedrijfje op te zetten in Australie!!
trouwens voordat je lang moet wachten of zoeken, het e-mailadres van Rob Breumelhof in Adelaide is Breumelhof@tpg.com.au

Gr Wilbert
 
Bedankt voor alle welkomst groeten en het adres van Rob. Ik zal hem een mailtje sturen met wat vragen. Ik zal ook nog eens goed rond kijken hier of ik een andere ondernemer kan vinden.
Shelley: Je zal wel dolblij zijn dat het rond is. Fijn voor je hoor. Je kan nu wel in alle rust afscheid nemen van je familie en vrienden en dat is wel zo prettig maar je staat vast te springen om te vertrekken. Heb je lang moeten wachten?
 
We gaan na de kerst. Ik woon momenteel in Engeland, maar heb een aantal trips naar Nederland gepland voordat we vertrekken.
 


OFX
Back
Top