hoi allemaal hier bij XPdite
ben nieuw hier en natuurlijk fan van australie.
ik ben al twee keer in australie geweest op familie bezoek en tevens wat rond gereisd.
familie woont in perth, mundaring, albany en in tom price.
zoals jullie kunnen lezen is dit allemaal in west australie.
eerste keer was in 2002 en de tweede keer in 2004.
en beide keren is het me goed bevallen bij de familie en vrienden die ik ook al heb in mundaring.
zit er weer aan te denken voor een vacantie bij de familie maar helaas heb daar de dagen nog niet voor.
voor definitief te vertrekken nog geen concrete plannen maar krijg er wel de zin in om de knoop daar de kappen.
tijdens mijn vacantie al in verschillende steden geweest en wel in:
perth, mundaring, albany, broome, alice spring, darwin en cairns.
dus heb maar een klein stukje australie gezien maar ben zeer onder de indruk van dit geweldig eiland.
mensen daar zijn aardig en vriendelijk maar vooral het geweldige klimaat bevalt me zeer goed.
zal regelmatig kijken bij deze site voor een indruk wat nodig is voor een overstap te maken van nederland naar australie.
met vriendelijke groet
Antonio van Halen
43 jaar oud
beroep cad tekenaar en werkvoorbereider in de installatie techniek.
ben nieuw hier en natuurlijk fan van australie.
ik ben al twee keer in australie geweest op familie bezoek en tevens wat rond gereisd.
familie woont in perth, mundaring, albany en in tom price.
zoals jullie kunnen lezen is dit allemaal in west australie.
eerste keer was in 2002 en de tweede keer in 2004.
en beide keren is het me goed bevallen bij de familie en vrienden die ik ook al heb in mundaring.
zit er weer aan te denken voor een vacantie bij de familie maar helaas heb daar de dagen nog niet voor.
voor definitief te vertrekken nog geen concrete plannen maar krijg er wel de zin in om de knoop daar de kappen.
tijdens mijn vacantie al in verschillende steden geweest en wel in:
perth, mundaring, albany, broome, alice spring, darwin en cairns.
dus heb maar een klein stukje australie gezien maar ben zeer onder de indruk van dit geweldig eiland.
mensen daar zijn aardig en vriendelijk maar vooral het geweldige klimaat bevalt me zeer goed.
zal regelmatig kijken bij deze site voor een indruk wat nodig is voor een overstap te maken van nederland naar australie.
met vriendelijke groet
Antonio van Halen
43 jaar oud
beroep cad tekenaar en werkvoorbereider in de installatie techniek.