een nieuwe gezicht

miriam

New Member
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Miriam en ik woon in Zwolle. In september begin ik aan het laatste jaar van mijn studie ergotherapie/occupational therapist. Wanneer ik mijn opleiding heb afgerond nog even hard sparen en dan wil ook ik me gaan verstigen op australische gronden.
Ik hoop dat jullie me veel wijsheid kunnen geven over het leven down under.

Miriam

Hai Miriam,

welkom op het forum!!
Grappig dat je in Zwolle woont, ik sinds kort ook:)
Ben je al eens in Australie geweest?
Wij gaan volgend jaar 2 maand door Australie trekken om te kijken wat we ervan vinden!

Veel plezier met alles doorlezen!
Groetjes kaya

Hoi Miriam,

welkom op het forum!

Australische gronden zijn de mooiste gronden die er zijn!

greets Joep

Hoi Kaya,

Wat toevallig dat je ook uit Zwolle komt. Bevalt het een beetje? Voor mij de enige plek in dit kikkerlandje waar ik wil wonen. Dus als ik verhuis.... moet het naar het buitenland, wel een straf hoor  :wink:

Ik wil als het financieel mee zit volgend jaar ook naar australie op vakantie.

Miriam

Hi miriam,

Woon er sinds 3 weekjes, maar ga hier al heel lang naar school dus kende Zwolle al redelijk goed.
Tis wel ff wat anders dan het dorpje waar ik altijd gewoond heb, maar Zwolle is ook niet verkeerd!

Wat leuk dat je volgend jaar ook op vakantie wil gaan, weet je al ongeveer wanneer?
Wij gaan in juli/augustus, helaas wel de winter daar maar ik zit nog aan de schoolvakanties vast:S

Groetjes Kaya

Hoi Kaya,

In welk dorp heb je dan gewoond?

Ik zit idd ook te denken aan juli/augustus, maar ook ik ben afhankelijk van mijn opleiding. Hopelijk ben ik in juni afgestudeerd, maar dat is afhankelijk van een nog te lopen stage. Dus huidige plannen zitten in juli/augustus, maar kan nog veranderen. Waar ga je heen in ozzie?

Miriam

hai,

wat grappig, misschien komen we elkaar wel tegen!! :)
Zoals het er nu uitziet gaan we naar Sydney en Brisbane dan met een vlucht door naar Adelaide en Alice Springs en uiteindelijk nog 2 a 3 weekjes Perth. Daar woont een vriendin van mij. Haar ouders hebben vroeger ook in hetzelfde dorp als mij gewoont (dalfsen)

Zit je op Windesheim?
Woon je ook in de stad?

Groetjes kaya

Hoi Kaya,

Ik zit te twijfelen, ik ben nu de lonely planet enorm aan het doorploeteren, omdat ik niet 2 mnd weg kan zal ik aan 1 kant van australie blijven. een vriend van me woont in melbourne, dus dat is wel aantrekkelijk, maar ik weet het nog niet zeker.

Dalfsen is voor mij geen onbekend gebied, mijn opa woont in Hoonhorst en was daar vroeger de plaatselijke bakker. Er woon tegenwoordig dus wel wat fam. in dalfsen zelf.

Ik woon vlak bij de binnenstad, als je Gait Rigter de fietsenmaker weet te vinden, dan sta je bij wijze van spreken ook bij mij voor de deur.

Miriam

Jeetje, heel Zwolle en omgeving zit straks in Australië :)

Woon zelf nog maar 8 maanden hier, vlak bij het Sophia. Hiervoor jaren in Den Haag gewoond, dus ik vind het een beetje een dorp ;-)

Gr. Annemarie

Hoi Annemarie,

Ik ben een zwolsche van oorsprong, maar heb met mijn ouders een aantal jaar in den bosch gewoond. Zwolle is gevoelsmatig idd gewoon een groot dorp, dat vind ik het charmante aan deze stad.

Miriam

:-D
Wat leuk iemand uit omgeving Zwolle.
Wij hebben ons sinds vandaag voorgesteld op dit forum.
Wij komen uit Kampen.
Welkom.

Groetjes
Diederik en Annelies

Hoi Miriam,

Welkom op dit forum en succes met afstuderen.
Wat een leuk vooruitzicht voor jou!
Hard studeren en daarna heerlijk naar Australie!

Groetjes Wendy

Back