een super dank van 'ons' emigratieburo Move2Australia

tinkerbell

New Member
Hallo allemaal,

Wij willen graag een super pluim :flowers: geven!

Wij (mijn partner en ik) willen graag hier een berichtje geven dat wij onze droom waar hebben kunnen maken en in vervulling gegaan is door het emigratiebureau Move2Australia.
Door hun intensieve, goede en vooral super correcte inzet en uitleg tijdens de hele procedure is het mogelijk gemaakt dat mijn partner en ik samen een mooie toekomst tegemoet kunnen gaan.
Alles wat nodig is geweest voor ons visum was in duidelijke en overzichtelijke schemas/overzichten opgesteld zodat alles op tijd ingeleverd kon worden.
Vragen die we hadden (en ik had er heel veel :grin: !!) werden direct en heel duidelijk beantwoord.
Goede uitleg is er gegeven op dingen die geregeld moesten worden en voor ons onbekend waren.
Alles wordt vanaf het begin tot eind van de procedure van het visum stap voor het stap uitgelegd. :up:

Het was het geld dubbel en dik waard om onze procedure aan hun toe te vertrouwen.
Wij hebben eerst bij Move2Australia een visum screening laten doen om te kijken voor welk visum wij in aanmerking konden komen en deze 'onkosten' hiervan werden later weer in mindering gebracht bij de visumaanvraag zelf. :thumbs2:

In mei 2010 hebben mijn oudste zoon (is meegegaan om te kijken hoe emigratie nu eigenlijk in zijn werk gaat) en ik hun, Rob en Marijke, persoonlijk in Heerlen kunnen ontmoeten.Wat een verrassing was dat ;) . Zij komen ieder jaar naar Nederland en België toe om hun (potentiële) klanten te ontmoeten en te leren kennen en zodat hun (potentiële) klanten ook de “gezichten achter Move2Australia” leren kennen.
En dat iedereen (vooral mijn partner en ik dus) zich een gedachte kon vormen wat komt en te verwachten is m.b.t. het visum en ik moet ze gelijk geven het is niet niks, een visumaanvraag en dan is het zeker een (extra) plus dat je toch de mensen gezien en ontmoet hebt "achter de schermen/mails" want tenslotte leg je toch al je persoonlijke gegevens :JNbrief: in iemand andermans handen.

Een lang verhaal :) maar toch wil ik het graag met jullie hier op Xpdite delen als het mag.

Dus daarom willen we graag een hele grote pluim :flowers: en een SUPER SUPER dank naar Move2Australia uitbrengen. :clap2:
Zonder Rob, Marijke en Lilianne was dit voor ons niet mogelijk geweest en door hun is onze droom nu werkelijkheid geworden.....
Samen bij elkaar zijn.. ....in Australië......


vriendelijke & vooral happy groetjes van ons beide.... :dancing:
 
Wat lief zeg! En heel veel geluk.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zoveel goeie dingen over dit bureau heb gelezen hier dat ik ze heb aangeraden aan een vriendinnetje in Darwin, die hier net getrouwd is en dat gaat ook heel goed.
 
Back
Top