Hallo
Graag wil ik enkele tennislovers bereiken die me alle info over tennissen in the Sunshine Coast geven !
Wij willen als tennisleraars , met Horecaervaring graag een resort opstarten of overkopen !
Wij vonden al enkele mogelijkheden in volgende regio's :
Cooroy , Hervey Bay , Deception Bay en Redcliffe .
Kennen jullie deze stadjes en wat is jullie mening daarover qua ligging , toekomst , veiligheid , toerisme , sociaal leven , etc.
Wij hebben twee kleine kindjes en hopen op een goede school !
Staan Australiers open voor buitenlanders die hun een sportaccomodatie aanbieden ; wij willen sfeer creeren zoals we in Belgie en Nederland gewoon zijn !
Alle tips , reacties meer dan welkom om ons marktonderzoek vooruit te helpen .
Wij zijn ingeschreven bij de immigration Bureau in Amsterdam voor onze Businessownersvisa te krijgen ;
wij moeten wel in onze toekomstige zaak een turn over verwezenlijken van jaarlijks minimum 200000 AUSDOLLARS .
Dit zoeken wij mits grondige marktstrategie en marketing te kunnen behalen .
Groetjes , Ivan
Graag wil ik enkele tennislovers bereiken die me alle info over tennissen in the Sunshine Coast geven !
Wij willen als tennisleraars , met Horecaervaring graag een resort opstarten of overkopen !
Wij vonden al enkele mogelijkheden in volgende regio's :
Cooroy , Hervey Bay , Deception Bay en Redcliffe .
Kennen jullie deze stadjes en wat is jullie mening daarover qua ligging , toekomst , veiligheid , toerisme , sociaal leven , etc.
Wij hebben twee kleine kindjes en hopen op een goede school !
Staan Australiers open voor buitenlanders die hun een sportaccomodatie aanbieden ; wij willen sfeer creeren zoals we in Belgie en Nederland gewoon zijn !
Alle tips , reacties meer dan welkom om ons marktonderzoek vooruit te helpen .
Wij zijn ingeschreven bij de immigration Bureau in Amsterdam voor onze Businessownersvisa te krijgen ;
wij moeten wel in onze toekomstige zaak een turn over verwezenlijken van jaarlijks minimum 200000 AUSDOLLARS .
Dit zoeken wij mits grondige marktstrategie en marketing te kunnen behalen .
Groetjes , Ivan