een tijdelijke woning voor 2 maanden ,sydney , hoe?

lizzyhas

XPdite Sponsor
kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer??

Ik probeer onder het item relocation bureau uit te komen, omdat het ook al heel duur is.

het grootste zwarte gat vind ik een tijdelijk  gemeubileerd onderkomen voor een gezin v 4 personen  te vinden voor 2 maanden, de overtocht duurt ook 6 to 8 weken en in 2 maanden tijd lijkt het me wel te doen om een huurhuis te vinden.

hoe hebben jullie, of hoe gaan jullie dat doen.

Ik zie op real estate niet echt een button daarvoor.

lizzy
 
Hoi! Wanneer zijn jullie in Australie? Misscien kan ik jullie vanuit hier helpen iets te vinden. Wat zoeken jullie voor huis? Hoe ziet jullie gezin eruit? Heb je ook huisdieren? Wat een vragen he??  :oops:
 
:lol: onze datum staat nog niet in de agenda, ons huis staat nu in de verkoop en het ligt even aan mijn mans werkgever wanneer die het licht ziet voor t project in sydney, dat kan 4 maanden zijn , maar ook 5 of 6, maar dat we gaan is zeker .

alleen ik slaap niet vanwege die drempel, kijk als we eenmaal een tijdelijk plekje zouden hebben, dan heb ik eenmaal daar ook een mond en vind ik wel een huis lijkt mij gezien het aanbod.

wij hebben 2 meiden van 11 en 12, die moeten dus naar school, mijn man zal in sydney metro als wat gaan werken.

tijdelijke acc, maakt niet zoveel uit waar,als het maar acceptabel is qua reistijd en een beetje leven in de buurt qua winkels en station.

daarna zien we wel weer, , wil uiteindelijk wel net buiten sydney denk ik wonen.

lijkt me qua prijs en omgeving aantrekkelijker??!!!

hoe zou je mij dan kunnen helpen?
Met een contact adres van een agent voor een tijdelijke acc. gemeubileerd zou ik al weer kunnen slapen hahahaha,

wat ik op internet zie is allemaal per nacht, pfff, kassa.

Het lijkt me toch dat ik niet de enige ben die een 2 maanden met een gezin ff terecht moet.
nee de honden nemen we bewust niet mee,

dus jij zit er al, jij bofkont.

alvast bedankt voor de eventuele tips.

Liz
 
Wij zijn begonnen met een cabin op een camping (5 pers.) Daarna zijn we via Stayoz bij een apartementje terechtgekomen. Die hebben we eerst voor 2 weken gehuurd en daarna rechtstreeks bij de eigenaar omdat Stayoz uiteraard ook provisie wil, is rechtstreeks bij de eigenaar gelijk minimaal 100 dollar per week goedkoper.
Houdt er rekening mee dat zeker in de grote steden het vinden van een huis niet altijd even snel gaat (wij hadden ook een werkgeversverklaring nodig, waarvoor je dus eerst werk moet hebben, maar dat verschilt wel eens). Ook kan je boot met meubels vertraging hebben zoals bij ons of wat langer bij customs staan vanwege vertraging waardoor je wat langer in je tijdelijke verblijf moet blijven.
Sommige makelaars doen ook in gemeubileerde huizen voor kortere periodes, toch blijven zoeken dus. Succes!
 
Back
Top