een Tukker in Queensland

Joep

Active Member
Ik had nog niet echt een 'de laatste stand van zaken' threadje....dus bij deze!

En oh ja... ik ga trouwen!!! 'hoe, wat, wanneer, wie' weet ik nog niet...uhh 'wie' weet ik trouwens wel  :-D

[quote author=Joep link=topic=5501.msg69243#msg69243 date=1156757807]
En oh ja... ik ga trouwen!!! 'hoe, wat, wanneer, wie' weet ik nog niet...uhh 'wie' weet ik trouwens wel  :-D
[/quote]

Ik dacht al... die Tukkers van tegenwoordig. :p

Van harte gefeliciteerd!
:congrats:

Goed nieuws!  :up:

Veel plezier met het invullen van de 'hoe, wat en wanneer'!

Groetjes,
Susan

Alvast gefeliciteerd!!!

Zo zo baby en trouwen!! Kan niet op sinds jullie in Australie zijn  :up:

Groetjes,
Lela

Deze Tukker werd afgelopen maandag door Radio Oost geinterviewd. Als je wilt weten waar het over ging: beluister het interview dan hier: http://www.rtvoost.nl/media/?id=42&uitz=34016 (zo rond de 36ste minuut).

Jammer, ik had het graag willen horen, maar eerst 36 minuten luisteren naar Radio Oost is zelfs voor deze tukker om ziek van te worden.....en als ze nu eens een goed audio-formaat zouden gebruiken waarmee je ook kan zeggen: ik wil vanaf minuut 36 luisteren zodat de pointer in de audiofile wordt goedgezet en dat ik alleen maar dat stuk vanaf de 36e minuut kan luisteren, maar ho maar....ze maken weer eens gebruik van de primitieve microsoft software....

Als iemand zich geroepen voelt om alleen het interview er uit te extraheren en dit online te plaatsen, zou ik het graag willen horen.

Ik zit hier ook te werken met "primitieve " Microsoft software, maar ik trek de pointer zo naar de 36 minuten hoor.

Bart

hoi joep van harte gefeliciteerd :up:
    :dancing: :dancing: :dancing:
auktje en diderick

audiofile wordt goedgezet en dat ik alleen maar dat stuk vanaf de 36e minuut kan luisteren, maar ho maar....ze maken weer eens gebruik van de primitieve microsoft software....

Wordt het toch tijd voor een echte computer.... :grin: Hier geen problemen hoor!

Chantal

[quote author=Maluka link=topic=5501.msg88794#msg88794 date=1178117750]
Als iemand zich geroepen voelt om alleen het interview er uit te extraheren en dit online te plaatsen, zou ik het graag willen horen.
[/quote]

Makula, er is eerst een kort stukje reclame, maar daarna zou je de pointer moeten kunnen zetten op 36 minuten.

Maar op mijn weblog kan je het interview dowloaden, zonder de rest van de uitzending.

http://duyfken.blogspot.com/2007/04/joep-on-dutch-radio-station.html

of rechtstreeks: hier
(ff rechts klikken en dan 'save target as')

Ahh ok...

Ik had inderdaad volgens mij ergens op internet gelezen (een Nederlandse nieuwssite of blog) over de Tukkeroos. Ik was al aan het denken of het iemand van het forum was. Aangezien die kans toch relatief klein was, had ik er niets over gepost, maar niets is minder waar dus!...

Hey Maluka & Joep: mede-tukkers... Ik ben een ex-import-tukker... Voordat ik in '03 naar Oz kwam heb ik 15 jaar in Enschede/Hengelo gewoond  :wink:

Zal thuis het interview eens beluisteren en beoordelen of die oooooo's er nog in zitten en die ingeslikte e's  :wink: Bij mij wel hoooor!

Ik ben in '88 uit Twente (goor [gowah]) vertrokken en mijn ouders zijn Brabo's dus thuis werd er niet echt Twents geproat. Bij mij is er heel ver nog wel een oooooo te horen. Moar ik vind dat Twents toch wel een onmeunig mooi dialect hoor. Ajuus!

Maluka Twents? Ik dacht dat Maluka uit Almelo kwam.  :evil: :evil: :evil:

Back