Een updateje

Lieveke

New Member
Hey !!!

Na lang van dit forum zijn weggeweest, nog eens even een updateje van onze weg naar Oz.
Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen kinesitherapie (fysiotherapie)  :lol: en mag mijn praktijkexamen gaan doen. Op 23 november ga ik richting Down Under, om hopelijk met een grote smile op mijn gezicht terug te komen  :grin:

Het enige vervelende is het lange wachten op alles. Papieren voor tijdelijke registratie opgestuurd naar Board of Physiotherapy of NSW, visum aanvraag naar Ambassade verstuurd voor short stay visa, gemaild voor een stageplaats en mijn examen. En nu is het dus wachten op een reactie van al deze instanties.  :|
Maar ja, onze droom komt weer een stapje dichter bij...

Ciao,
Lieve

:congrats:Hee Lieveke!!!! Van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen!! :up: Super! Er valt zeker een enorme last van je schouders nu. Nou nog ff dat praktijkexamen. Kat in 't bakkie! Wij zijn ondertussen al weer 18 maanden in Oz en het bevalt uitstekend!! We worden al echte Ozzies, dikke 4x4, een huis op 't platteland, twee Border collies, Acubra hat, Blundstone shoes, and so on.... Veel australischer kan het niet.
Heel veel succes bij je praktijkexamen. het valt allemaal niet mee maar het is het dubbel en dwars waard!!
groetjes van Eric en Ingrid

Back