Eerder in OZ geweest maar heb de ETA visanrs niet meer

TEAM

New Member
Met het invullen van form 47SK wordt er gevraagd of je eerder in Australie bent geweest en wat toen de visanrs waren.

Ik neem aan dat als je voor vakantie de ETA visanrs op moet schrijven maar die heb ik niet bewaard.

Zou dat erg zijn als je dat niet invult???

Amy[/code]

Ben erg benieuwd naar antwoorden, ik heb zelfde probleem. Ben 5 keer eerder geweest in de afgelopen 10 jaar, maar heb van geen enkele keer een visa nummer omdat ze electronisch werden afgegeven. Heb wat dat betreft nooit iets thuis gestuurd gekregen, laat staan dat ik er ooit een gezien heb.

groet,
hummin

Dit soort nummers hoeft niet in worden gevuld, aangezien het hier om een door een reisbureau elektronisch aangevraagd toeristenvisum gaat. Die nummers zijn niet bij je bekend en dus kun je ze ook niet invullen. Het is voor dit soort visums niet van belang.

NO WORRIES! :D

Kan iemand mij vertellen wat een ETA is.
Waar heeft dit mee te maken ik bedoel heb je die ook als je vakantieganger bent of alleen als je vakantie en werkt in Australia (backpacker) .....of ben ik nu heel erg koud.

Wie o wie kan mij het antwoord geven...

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=741.msg65159#msg65159 date=1152533483]
Kan iemand mij vertellen wat een ETA is.
Waar heeft dit mee te maken ik bedoel heb je die ook als je vakantieganger bent of alleen als je vakantie en werkt in Australia (backpacker) .....of ben ik nu heel erg koud.

Wie o wie kan mij het antwoord geven...

Jack :evil:
[/quote]

Zie http://www.eta.immi.gov.au/
"If you are planning a holiday visit or a short business trip to Australia, you will need to apply for either a visa or an ETA (Electronic Travel Authority). An ETA will let you spend up to three months in Australia."

- Ben

Back