eerste stappen gezet, ons doel: wonen in Brisbane bij mijn zus

hans en cathy

New Member
vandaag alle papieren opgehaald bij de vertaler, de eerste echte stap voor ons. We proberen naar brisbane te verhuizen waar mijn zus met haar gezin woont. Ik (hans) wil daar gaan gaan werken als elektromonteur hoog en laagspanning en mijn vrouw (cathy) probeert met haar middelbaar agrarische opleiding daar werk te vinden.
Onze twee kinderen kijken er ook naar uit. De kleinste, Shannon(3 jaar) heeft er nog niet veel benul van (zij denkt dat iedere keer als we met z'n allen op pad gaan wij naar australie gaan) en onze zoon van bijna 7, Jordi vindt het wel heel spannend, vooral het engels leren heeft hij veel belangstelling naar.

Welkom op het forum, en heel veel succes met het bereiken van jullie doel

Groetjes Sander :up:

Nog eens van harte welkom op dit forum :-D

Succes met jullie plannen en hoop dat het allemaal lukt!

Groetjes Astrid  :fish:

Hi Hans & Cathy,

Welkom op het forum  :hi:

Veel suc6 met jullie plannen, hou ons op de hoogte via de 'Laatste stand van zaken' thread.

Groetjes,
Susan

[quote author=hans en cathy link=topic=3816.msg46073#msg46073 date=1138823138]
vandaag alle papieren opgehaald bij de vertaler, de eerste echte stap voor ons. We proberen naar brisbane te verhuizen waar mijn zus met haar gezin woont. Ik (hans) wil daar gaan gaan werken als elektromonteur hoog en laagspanning en mijn vrouw (cathy) probeert met haar middelbaar agrarische opleiding daar werk te vinden.

Beste Hans en Cathy,

Wat leuk dat jullie ook de eerste stap gezet hebben, dat geldt ook voor ons. wij zijn ons ook aan het orienteren rond brisbane omdat joost mijn man veel mogelijkheden heeft om als gekwalificeerd stukadoor aan het werk te gaan. het is een behoorlijke stap hoor met kinderen en de opa's en oma's achter laten, maar goed het wroet al zo lang in onze maag dat we nu de stap mogelijk gaan nemen.
groetjes natasja en joost[/quote]

Ook van ons een Hartelijk Welkom op Het Forum.

[quote author=hans en cathy link=topic=3816.msg46073#msg46073 date=1138823138]
De kleinste, Shannon(3 jaar) heeft er nog niet veel benul van (zij denkt dat iedere keer als we met z'n allen op pad gaan wij naar australie gaan) [/quote]

Typisch dat de kleinsten onder ons zo reageren. Maar toch leuk!!

Rene

Back